تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۹

فعالیت یک هزار و ۲۰۰ نیروی خدمات رسان؛ ایام اربعین در مرز مهران

فعالیت یک هزار و ۲۰۰ نیروی خدمات رسان؛ ایام اربعین در مرز مهران
ایلام - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از فعالیت یک هزار و ۲۰۰ نیروی پاکبان و خدمات رسان توسط شهرداری های استان های معین ایام اربعین در مرز مهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، خالق منصوری اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی پاکبان توسط شهرداری های استان های معین تامین و ایام اربعین در مرز مهران مستقر و فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همه تکلیف داریم شرایط را برای شیفتگان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسهیل و با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ شرایط لازم را برای حضور زائران را در این حماسه عظیم فراهم کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام تاکید کرد: شهرداری های ساری، کرج، اراک، قزوین و مناطق (۵) و (۱۱) و (۲) تهران به عنوان شهرداری های استان های معین مستقر در مرز مهران ایام اربعین در حوزه خدمات شهری فعالیت خواهند داشت.

منصوری ادامه داد: شهداری منطقه ۲ تهران وظیفه پاکسازی و نظافت پایانه مرزی زرباطیه را نیز بر عهده دارد.

وی یادآور شد: بر اساس شرح وظایف ماموریت اربعین با موضوع خدمات شهری، استقرار ۱۵۱ دستگاه خودروهای سبک و سنگین خدمات شهری، ۳۵ دستگاه تانکر آبرسانی، ۳۰ دستگاه مه پاش ، ۱۶ دستگاه خودروی آتش نشانی، ۱۲ دستگاه خودرو حمل متوفیات، ۲ دستگاه سیستم پرس و خردکن زباله در مرز مهران توسط شهرداری های استان های معین فراهم شده است.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد ویژه اربعین استان ایلام اضافه کرد: شهرداری های استان از هم اکنون آمادگی و تمهیدات لازم در زمینه ماشین آلات، نیرو، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب در ایام اربعین علاوه بر شهر مربوطه با شهرداری مهران را داشته و همکاری مستمر و فعالی خواهند داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.