تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

رییس ستاد انتخابات استان ایلام: با هر گونه تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود

رییس ستاد انتخابات استان ایلام: با هر گونه تخلف انتخاباتی برخورد می‌شود
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با تاکید بر برخورد جدی با تخلفات احتمالی کاندیداها، گفت:

با کوچک‌ترین تخطی و قانون‌شکنی در انتخابات برخورد می‌شود.

“محمدسبحان حسنی” روز دوشنبه در همایش آموزشی – توجیهی هیات‌های نظارت استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها، اظهار کرد: در بحث برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای عوامل انتخابات، ۲۴ هزار نفر ساعت آموزش برای عوامل اجرایی انتخابات از جمله معاونین سیاسی فرمانداران، بخشداران و عوامل سرصندوق برگزار شد.

وی با تاکید بر مبارزه با تخلفات احتمالی کاندیداها، افزود: با کوچک‌ترین تخطی و قانون‌شکنی در انتخابات برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام از افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رای در مقایسه با ادوار گذشته‌ انتخابات استان خبر داد و یادآور شد: امسال بیش از ۶۳۳ صندوق اخذ رای در استان آماده‌ دریافت آراء مردم در روز انتخابات است، همچنین برای تسهیل در برگزاری انتخابات، تعداد ۸۰ صندوق اخذ رای به تعداد صندوق‌ها اضافه شده است.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام ادامه داد: دشمن در حال تلاش برای کم‌رنگ کردن بحث انتخابات و ضربه زدن به سلامت انتخابات است که با مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، بار دیگر فتنه‌های آن‌ها خنثی می‌شود.

وی با اشاره به بحث زیرساخت‌های برگزاری انتخابات، گفت: در مناطق روستایی و دوردست تلاش می‌کنیم حتی‌الامکان شعب آفلاین نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر رفع نواقص زیرساختی انتخابات، گفت: با استفاده از تجربیات انتخابات‌های گذشته، در انتخابات پیش رو نیز اگر چنان‌چه نقاط ضعفی باشد تلاش می‌کنیم که این نقاط ضعف برطرف شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم باشیم.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.