تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

زمینه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۵۴ دهستان استان ایلام فراهم شد

زمینه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۵۴ دهستان استان ایلام فراهم شد
ایلام -مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اشاره به آخرین وضعیت کالابرگ الکترونیکی در استان، گفت: زمینه اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در ۵۴ دهستان استان ایلام فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی با اشاره به اینکه مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک تنها مشمول دهک‌های اول تا سوم است،اظهار کرد: از یازدهم مردادماه در صورتی که خانوارهایی که ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند، اگر ۲۰۰ هزار تومان را از این سبد ۱۱ قلمی شامل شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است در کالا برگ خریداری کنند، هر قدر مابه التفاوت تورمی باشد توسط دولت تامین می‌شد.

وی با بیان اینکه ۲۹ میلیون نفر در کشور مشمول این طرح می‌شوند،افزود: این طرح اکنون برای دهک‌های اول تا سوم است که امیدوار هستیم از ماه آینده بتوانیم دهک‌های بعدی را نیز به طرح کالابرگ الکترونیک اضافه کنیم.

الیاسی اضافه کرد: این طرح در ۱۲ شهرستان، ۲۷ شهر، ۲۹ بخش و ۵۴ دهستان اجرایی می‌شود و تعداد شهرهای فعال در این طرح ۲۷ شهر، همچنین یک هزار و ۲۰ ترمینال (دستگاه‌های پوز) در استان فعال هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: برای اجرای این طرح در استان ۸۴ فروشگاه زنجیره‌ای و ۸۲۴ فروشگاه خٌرد فعال شده و در مابقی مناطق استان نیز در صورت تمایل فروشگاه ها، این طرح اجرایی می‌شود.

همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

استان ایلام دارای ۶۱۲ هزار نفر جمعیت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.