تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

موفقیت ورزشکاران ایلامی در مسابقات قهرمانی جام ولایت بسیج کشور

موفقیت ورزشکاران ایلامی در مسابقات قهرمانی جام ولایت بسیج کشور
ایلام - مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مقام اول و سوم مسابقات قهرمانی بسیج کشور جام ولایت در رشته های تکواندو و ووشو به ورزشکاران ایلامی رسید.

سرهنگ «ایوب مظفری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۲ تن از ورزشکاران بسیجی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مسابقات قهرمانی بسیج کشور جام ولایت یادواره سردار شهید «محمدناصر اشتری» مقام اول ووشو و سوم تکواندو این دوره از رقابت ها دست یافتند.

وی افزود: در رشته ووشو «متین ناصری» در وزن ۷۵- کیلو گرم مقام اول و در رشته تکواندو نیز «امید کرمی» مقام سوم برای وزن ۸۷ کیلو گرم را کسب کردند.

مظفری یادآور شد این مسابقات ۱۹ و ۲۰ مردادماه با حضور ورزشکاران بسیجی از ۲۷ استان کشور به میزبانی زنجان برگزار شد.

مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ابراز کرد: در این دوره از مسابقات ۵۰۰ ورزشکار در رده سنی جوانان در رشته های تکواندو و ووشو در اوزان مختلف به مصاف هم رفتند.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات برگزیدگان مرحله استانی از سراسر کشور بودند که حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران در رشته تکواندو و ۲۰۰ نفر در رشته ووشو (ساندا و تالو) با هم رقابت پرداختند.

به گفته مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برندگان این رقابت ها از سوی فدراسیون های مربوطه به اردوهای راهیابی تیم ملی دعوت می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.