تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

برخورد قاطع با عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی ویژه اربعین در بازار آزاد

برخورد قاطع با عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی ویژه اربعین در بازار آزاد
نگاه اقتصاد

 

معاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام، از طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان، به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این طرح، بازرسی از مراکز خدماتی، پایانه‌های مسافربری، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها و …حتی در ایام تعطیل نیز انجام خواهد شد.

 

مهدی کاکاخانی در حاشیه برگزاری گشت مشترک ویژه اربعین، با حضور بازرسان صمت، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های مرتبط، اظهار داشت: در این گشت مشترک تعدادی از تعاونی‌های مسافربری و غذاخوری ها مورد بازدید قرار گرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی یکی از غذاخوری‌ها در سطح شهر، مشخص شد، صاحب واحد اقدام به فروش آب‌معدنی‌های رایگان ویژه اربعین با نرخ آزاد می‌نماید، که با توجه به محرز بودن تخلف برای این واحد، پرونده تخلفاتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

 

معاون صمت استان با اشاره به ممنوعیت فروش اقلام ویژه اربعین، که توسط برخی خیرین یا ارگان‌ها تهیه شده‌اند، بیان داشت: این اداره‌کل، با عرضه و فروش اینگونه اقلام، که باید بصورت رایگان در اختیار مردم و زائرین قرار گیرند، به شدت و با جدیت تمام برخورد خواهد کرد.

 

این مسئول، در پایان از مردم خواست، هرگونه تخلف صنفی مانند گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و… و نیز عرضه و فروش اقلام ویژه اربعین را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ گزارش نمایند، تا در کوتاهترین زمان، مورد بررسی قرار گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.