تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۸

استقرار موکب هنرمندان ایلام و ایران “شین” در شهرستان سیروان

استقرار موکب هنرمندان ایلام و ایران “شین” در شهرستان سیروان
نگاه اقتصاد - موکب هنرمندان ایلام و ایران "شین" در شهرستان سیروان برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، نشست هم اندیشی و هماهنگی فعالیت‌های موکب هنرمندان ایلام و ایران “شین”با حضور مدیر کل و معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، رییس سازمان بسیج هنرمندان و سایر اعضا عصر امروز سه‌شنبه ۲۴ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

در این نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به ضرورت آغاز فعالیت‌های موکب هنرمندان در زمان مناسب و اهمیت استقرار موکب در مکانی با آب و هوای مناسب، بر جابجایی موکب و استقرار آن در توقف‌گاه کارخانه سیمان ایلام واقع در شهرستان سیروان تأکید کرد.

وی همچنبین با اشاره به اهمیت تولید محتوای خاص و ویژه در موکب شین گفت: فضای موکب هنرمندان، فضای خلق آثار میدانی است و انتظار می‌رود با هماهنگی برای خلق آثار اثرگذار و هنرمندانه، فراخوان در دو سطح حرفه‌ای و مردمی منتشر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، جذابیت آواها و نواهای محلی در خلق آثار هنری را نیز مؤثر است.

در ادامه این نشست خیرالهی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بر حضور حداکثری هنرمندان تأکید کرد و گفت: در انجام فعالیت‌های موکب هنرمندان، اعمال نظر انجمن‌ها نیز مهم است و هنرمندان استان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و آثار توأم با خلاقیت به مخاطبین عرضه کنند.

ایجاد سقاخانه، عکاس‌خانه و اتاق رسانه و دعوت از رسانه‌های استان جهت ایجاد نظم در تهیه اخبار موکب نیز از جمله مواردی بود که در این نشست در مورد آنها بحث و بررسی صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.