کد خبر : 101441
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

مسابقات دارت خبرنگاران در ایلام برگزیدگان خود را شناخت + گزارش تصویری

مسابقات دارت خبرنگاران در ایلام برگزیدگان خود را شناخت + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - ششمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه خبرنگاران در رشته دارت برگزار و در پایان به نفرات برگزیده مدال و لوح تقدیر اهدا شد.

 

دکتر ارسلان چولکی رئیس هیئت انجمنهای ورزشی استان ایلام و دانشگاه های پیام‌ نور کشور در گفتگو با خبرنگار نگاه اقتصاد گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار یک دوره مسابقه در رشته دارت در دو بخش بانوان و آقایان خبرنگار در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار بنیاد شهید ایلام برگزار شد.

 

ایشان با اشاره به این که در این دوره از مسابقات ۳۶ نفر از بانوان و ۲۵ نفر از آقایان به صورت امتیاز شمار در سه راند با هم رقابت کردند، خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات و در بخش آقایان؛ “سروش ابراهیمی” از رسانه “مهران”، “سید داود سجادی اسدآبادی” از گروه رسانه “ندای زاگرس” اول و دوم شدند و سوم مشترک هم به “طالب قلیچی” از رسانه “ایران زمین” و “ایرج ملکی” از رسانه “جزمان” رسید.

 

رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان ایلام اضافه کرد: در بخش بانوان هم “پری یعقوبی” از هفته نامه “پیغام ایلام” و “آذر دوست محمدی” از هفته نامه “ندای زاگرس” در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند و خانم “حدیث همتی” از رسانه “حوادث ” و “آمنه حسن بیگی” از رسانه ” اقتصاد سرآمد” سوم مشترک شدند.

 

چولکی در مراسم پایانی با تبریک روز خبرنگار از همراهی و تعامل آنان با انجمن های ورزشی ابراز رضایت کرده و افزود: خبرنگاران همواره اشاعه دهنده ی رویدادهای مهم به ویژه در بحث ورزش هستند و خود نیز همراه و همگام به ورزش می پردازند.

لازم به یادآوری است که جمال اسدی”؛ مدیرکل بنیاد شهید و امپر ایثارگران استان هم در مراسم پایانی به ایراد سخن پرداخت و با تبریک روز خبرنگار از تلاش های این عزیزان قدردانی به عمل آورد.

 

“مجتبی علیرحمی”؛ مدیر ارتباطات زیرساخت استان و “رضایی”؛ مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید هم در مراسم پایانی حضور داشتند.

 

داوری و اجرای برگزاری این‌ دوره از مسابقات را سرکار خانم “پروین اکبری”؛ نایب رئیس بانوان کمیته دارت و خانم “روح انگیز عبدالهی” و آقایان “جواد ابراهیمی”، “اقبال گوهری”، “روح اله عباسی” و “علیرضا سعیدفر”بر عهده داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.