تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

بهره‌برداری از ۳۷ پروژه هفته دولت در شهرستان ایلام

بهره‌برداری از ۳۷ پروژه هفته دولت در شهرستان ایلام
ایلام - فرماندار شهرستان ایلام گفت: ۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۱۳۶۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۳۷۷ نفر در هنگام اجرای پروژه در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

“عبدالصاحب نادری” روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ایلام با محوریت هفته دولت و اربعین اظهار کرد: ۹ فقره از این طرح ها مربوط به بخش اقتصادی با اعتبار ۲۹۹ هزار و ۷۹۹میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۵۶ نفر حین اجرای پروژه است.

وی افزود: در بخش عمرانی نیز افتتاح ۲۱ طرح با اعتبار ۹۵۷ هزار و ۴۷۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی حین اجرای طرح برای ۲۶۱ و کلنگ زنی هفت طرح دیگر با اعتبار ۱۰۲ هزار و ۷۰۹میلیارد ریال و اشتغال ۶۰ نفر در حین اجرای پروژه در دستور کار است.

فرماندار ایلام با بیان اینکه شهیدان رجایی و با هنر نماد ساده زیستی، خدمت گذاری و مردمداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: رمز بقا و ماندگاری نام این شهدا همین صفات ارزنده ای است که از خود بر جای گذاشتند.

نادری ابراز امیدواری کرد: همه مسئولان و کارگزاران انقلاب اسلامی در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی توفیق خدمت صادقانه را داشته باشند.

وی با گرامیداشت هفته دولت ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها بر موضوع جهاد تبیین تاکید داشته اند و اکنون هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است.

فرماندار ایلام با بیان اینکه به همت دولت کار و کرامت گام های بزرگی در بحث عمران و بهسازی مناطق محروم و روستایی شهرستان ایلام برداشته شده است، تاکید کرد: در پروژه نهضت آسفالت ۶۰ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال انجام شده است که نقش مهمی در به‌سازی معابر و زیباسازی مناطق روستایی شهرستان ایلام دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان ایلام دارای ۲۵۰ هزار نفر جمعیت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.