تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۳۵

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند
نگاه اقتصاد - جامعه اسلامی کارمندان کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دکتر رجایی و باهنر و تبریک ایام هفته دولت از خدمات کارمندان تلاشگر و زحمتکش در عرصه‌های مختلف کشور قدردانی کرد.

 

جامعه اسلامی کارمندان چهارم شهریور ماه روز کارمند را به قاطبه کارمندان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و این روز را گرامی می‌دارد.

روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر، یعنی کسانی که بخش مهم اداره امور کشور را بر عهده دارند و در سطوح گوناگون کارشناسی، مدیریتی و تخصصی در عرصه‌های مختلف در تدبیر امور و علم، صنعت و فناوری درحال کار،ابتکار و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم در تلاش هستند،باید تجلیل و تقدیر شایسته به عمل آید.

جامعه اسلامی کارمندان بر این باور است که در عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی آیت‌ الله العظمی امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب به وسیله قوای سه گانه به ویژه دولت محترم می‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت و عدالت هرچه بیشتر قرار دهد.

جامعه اسلامی کارمندان با الهام از تعبیر بلند مقام رهبری بر این نظر است که نیروی انسانی مستعدو و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور هستند، که برای حسن اداره امور باید مورد استفاده قرار گیرند.

جامعه اسلامی کارمندان با گرامی‌داشت هفته دولت مردمی سیزدهم و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف ایران آماده جهاد تبیین و حضور موثر و باشکوه در انتخابات امسال می‌باشد.

 

جامعه اسلامی کارمندان کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.