تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

با حضور وزیر اقتصاد؛ دبستان دخترانه ۹ کلاسه پروین در اراک افتتاح شد

با حضور وزیر اقتصاد؛ دبستان دخترانه ۹ کلاسه پروین در اراک افتتاح شد
نگاه اقتصاد - وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سفر به استان مرکزی که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با حضور در ناحیه ۲ اراک، مدرسه ۹ کلاسه پروین را افتتاح کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی و به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سفر به استان مرکزی که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با حضور در ناحیه ۲ اراک، مدرسه ۹ کلاسه پروین را افتتاح کرد.

دبستان دخترانه ۹ کلاسه پروین امسال با متراژ زیربنای هزار و ۶۹۶ مترمربع با مجری‌گری اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی به بهره برداری رسید. این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۱۵٠ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و از ابتدای سال تحصیلی در اول مهرماه پذیرای دانش‌آموزان خواهد بود.

در این بازدید گروه سرود دختران شهید قاسم سلیمانی در حضور وزیر اقتصاد و همراهان قطعه سرودی را اجرا کردند و وزیر اقتصاد نیز جوایزی را به چند تن از دختران اهدا کرد.گفتنی است، در این بازدید، مخلص الائمه، استاندار مرکزی، نظری و کریمی نمایندگان مردم شریف شهرستان های اراک و خمین در مجلس شورای اسلامی، دکتر سلمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت حقوقی و مجلس، دکتر رضوانی فر رئیس کل گمرک، عابدین نژاد مدیرکل دفتر استانها، مومنی مشاور وزیر اقتصاد، مولا اسماعیلی مدیرکل امور اقتصادی و‌دارایی استان مرکزی و خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و جمعی از مدیران استان حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.