تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

نماینده مردم تهران:

دولت سیزدهم پاستورنشین نیست/ سفرهای استانی گامی‌ مهم برای افزایش سرمایه اجتماعی

دولت سیزدهم پاستورنشین نیست/ سفرهای استانی گامی‌ مهم برای افزایش سرمایه اجتماعی
تهران- نماینده مردم تهران گفت: سفر های آیت الله رئیسی به ۳۱ استان کشور در کمتر از یک سال دستاورد قابل تأملی برای دولت سیزدهم است که در سخت‌ترین شرایط کشور انجام شد و دستاوردهای خوبی برای دولت و کشور به همراه داشت.

غلامحسین رضوانی در مورد دستاوردهای سفرهای استانی رییس جمهور گفت:آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دوران انتخابات تأکید کرده بود که اهل نشستن در اتاق‌های پاستور نیست و سفرهای استانی خود را با پیگیری مشکلات مردم آغاز خواهد کرد، سفر وی به ۳۱ استان در کمتر از یک سال دستاورد قابل تأملی برای دولت سیزدهم است که در سخت‌ترین شرایط کشورانجام شد.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: رییس جمهور پیش از آغاز هر سفر استانی، نیازهای اساسی و عقب‌ماندگی‌های استان ها را در کارگروه مشخصی شناسایی می کرد و بخشی از تصمیمات و اقدامات لازم برای رفع نیاز در تهران انجام می شد که این اقدام قابل توجه بود و دستاوردهای خوبی برای دولت و کشور به همراه داشت.خوشبختانه آیت الله رییسی، رییس جمهوری از جنس مردم و بسیار پرتلاش و فعال است و مانند رییس جمهور قبل نگاه بالا به مردم ندارد.

رضوانی با اشاره به ارتباط رییس جمهور با همه آحاد جامعه اضافه کرد: آیت الله رئیسی ارتباط بسیار وسیع با همه مردم دارد و کشور را فقط پایتخت نمی بیند و در تلاش است تا با سفرهای استانی مشکلات مردم را از نزدیک رصد کند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم علاوه برتوجه به سفرهای استانی برای خروج اقتصاد کشور از رکود، تعاملات سیاسی و اقتصادی خوبی را با دیگر کشورها آغاز کرد و آثار این اقدامات دولت در گزارشات رشد اقتصادی کشور به خوبی مشهود است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه توسعه تعاملات با کشورهای پیرامونی نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور دارد گفت: عضویت ایران در پیمان همکاری شانگهای و تقویت مبادلات اقتصادی با حوزه شرق نشان داد که ارتباط با دنیا فقط آمریکا نیست و این ارتباط گسترده با کشور های پیرامونی توانست حضور فعالانه و دیپلماسی بسیار فعال دولت سیزدهم را به نمایش بگذارد./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.