تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

با حضور رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور از پزشکان شهرستان ایوان تجلیل شد + گزارش تصویری

با حضور رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور از پزشکان شهرستان ایوان تجلیل شد  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ایرانی ابوعلی سینا و روز پزشک از سوی هیئت‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور و با حضور نایب رئیس و دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان ایلام از پزشکان خدوم شهرستان ایوان تجلیل شد.

 

دکتر ارسلان چولکی رئیس انجمن‌های ورزشی دانشگاه‌های پیام نور کشور درخلال برگزاری این آیین ارزشمند در گفتگو با خبرنگار ما؛ ضمن قدردانی از مقام شامخ تمامی دست اندرکاران و خادمان عرصه‌های پزشکی کشور به ویژه عزیزانی که خدمت رسانی به مردمان مناطق محروم را در دستور کار خود قرار می دهند، خاطر نشان ساخت: حرفه پزشکی یکی از سخت‌ترین و در عین حال پر استرس‌ترین مشاغلی است که برای فعالیت در این رشته باید از آستانه تحمل، صبر و استقامت روحی و جسمی بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به بهره‌مندی شهرستان ایوان از پزشکان بومی و متبحر گفت: این شهرستان سرشار از نخبگان و تحصیل کردگانی است که در رشته‌های مختلف علمی فعالیت می‌کنند.

چولکی اضافه کرد: رشته پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و پزشکان حاذقی از فرزندان ایوان در جای جای کشورمان فعالیت دارند.

شایان ذکر است در این آیین بهزاد یاسمی؛ نایب رئیس و روح الله عباسی؛ دبیر انجمن‌های ورزشی استان ایلام دکتر چولکی را جهت تجلیل از جمعی از پزشکان شهرستان ایوان و حافظان سلامت جامعه که با اهدای گل و تقدیرنامه صورت گرفت همراهی کردند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.