تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام باعث روانی تردد زائران شده است

توسعه زیرساخت‌های اربعین در ایلام باعث روانی تردد زائران شده است
ایلام - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها و خدمات رسانی به زائران اربعین استان ایلام با گذشته قابل قیاس نیست، گفت: توسعه و تقویت زیرساخت های اربعین باعث کاهش توقف ها و بار ترافیک و روان سازی تردد شده است.

 

سردار علی فضلی روز دوشنبه در ِآیین افتتاح پایگاه امداد و نجات شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر استان ایلام در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: اربعین امسال سازماندهی و نظارت‌ ها بر خدمات رسانی به زائران ریزبینانه و اصولی و بدون مشکل خاصی در حال انجام است.

وی افزود: تا چند سال تردد زائران در ماه های گرم سال انجام می گیرد و باید در این زمینه تمهیدات لازم توسط مسئولان اندیشیده شود.

سردار فضلی ادامه داد: یکی از مهم ترین نیازهای زیرساختی در ماه های گرم سال برای سنوات آینده افزایش تعداد سایبان ها و سیستم های خنک کننده و تونل های سرد است.

سردار فضلی تاکید کرد: زیرساخت های اربعین در مهران و سایر نقاط استان محل تردد زائران با مدیریت جهادی انجام گرفته است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیریت در خدمات رسانی و تسهیل در تردد زائران توسط مسئولان استان ایلام ارزشمند و جهادی و حاصل اتحاد و یکدلی همه دست اندرکاران کنگره بزرگ اربعین است.

وی مهران را ماوای شهدا و ایثارگران دانست و اربعین را یک برکت ویژه از سوی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای مهران برشمرد و خدمات رسانی به زائران را معامله با خداوند ذکر کرد.

سردار فضلی تاکید کرد: باید روند تکمیل پروژه های زیرساختی اربعین در طول سال انجام تا تردد و خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین بدون مشکل و با سهولت انجام گیرد.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر پایانه مرزی مهران با حضور دبیرکل این جمعیت، استاندار و فرمانده سپاه استان ایلام انجام گرفت.

۶۰ درصد تردد زائران اربعین از مهران صورت می گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.