تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۱

تمدید مهلت ارسال مقالات به اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی

تمدید مهلت ارسال مقالات به اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی
نگاه اقتصاد  - رییس اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار مقالات به این همایش خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، علی هوشمند با بیان این خبر گفت: با توجه به اخذ مجوز ISC برای مقالات ارائه شده در همایش علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی، به همت بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۱۵ مهر ۱۴٠۲ تمدید شد.

هوشمند با اشاره به همکاری دانشگاه ایلام و سایر مراکز علمی آموزشی استان در این همایش افزود: تمدید مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۱۵ مهرماه، فرصت مناسب و مجددی را برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان فراهم می‌آورد تا مقالات تخصصی خود را با موضوع حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی به این همایش ارائه دهند.

رییس اولین همایش بین‌المللی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی در ادامه بیان کرد: تا کنون ۳۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

گفتنی است بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسـلامی، پژوهشـگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با هدف تبیین مبانی، مفاهیم، نظریه‌ها و تحوّلات تاریخی حکمرانی اسلامی با تکیه بر عصر رضوی، توصیف و تبیین شاخص¬های حکمرانی اسلامی از منظر امام رضا(ع)، تبیین کارکرد مفهوم امامت در ماهیت و ساختار حکمرانی اسلامی، شناخت مؤلفه‌ها، روش و ابزارهای حکمرانی اسلامی با الهام از سیره و معارف رضوی و شناخت و تبیین اقتضائات و الزامات استقرار و استمرار حکمرانی اسلامی مبتنی بر آموزه‌های رضوی اولین همایش بین‌المللی علمی-پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی را برگزار می‌کند.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در این همایش علمی پژوهشی با مراجعه به نشانی اینترنتی portal.shamstoos.ir ضمن ثبت نام، آثار خود را بارگذاری نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.