تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد کردند

یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر اربعین از مرز مهران تردد کردند
ایلام - استاندار ایلام گفت: از اول ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر اربعین مرز مهران تردد کرده اند.

«حسن بهرام نیا» روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: لحظه به لحظه تردد زوار اربعین در مرز بین المللی مهران در حال افزایش است.

وی گفت: تا شب گذشته یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده که در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار رفت و حدود ۴۰۰ هزار ورود زائران بوده است.

استاندار ایلام افزود: امکانات لازم برای رفت و بازگشت زائران در مرز مهران و پایانه برکت فراهم شده، ترافیک جاده های استان کاملا روان است.

بهرام نیا بیان کرد: در کل استان به ویژه در مهران، همه مواکب با حداکثر ظرفیت و امکانات در حال خدمات رسانی هستند تا زائران بتوانند با خیال راحت و ایمن سفر کنند.

وی ادامه داد: برای برگشت زائران در پایانه برکت برنامه ریزی های بسیار خوبی برای تامین اتوبوس زائران به مقاصد خود شده است.

استاندار ایلام گفت: هیچ گونه مشکلی تاکنون در این راستا وجود نداشته، زائران توسط ناوگان درون شهری از میدان اربعین به پایانه برکت انتقال داده می شوند و در آنجا اتوبوس ها کاملا آماده جابجایی به شهرهای مقصد هستند.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی است و بر اساس پیس بینی ها بیش از ۶۰ درصد از زوار از مرز مهران تردد خواهند کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.