تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

وزیر پیشین امور خارجه:

جهت‌گیری متوازن آیت‌الله رئیسی زمینه‌ساز تحول اساسی در روابط خارجی شد

جهت‌گیری متوازن آیت‌الله رئیسی زمینه‌ساز تحول اساسی در روابط خارجی شد
تهران- وزیر پیشین امور خارجه با ارسال پیامی به امیرعبداللهیان تأکید کرد: جهت‌گیری‌های غیر یکسوگرایانه و متوازن آیت‌الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی بر مدار اندیشه و رهنمودهای امامین انقلاب، زمینه‌ساز تحول اساسی در روابط خارجی شد.

 

 

«منوچهر متکی» وزیر امور خارجه پیشین با ارسال پیامی خطاب به دکتر حسین امیرعبداللهیان، احراز رتبه برتر وزارت امور خارجه در سطح دستگاه های اجرایی کشور در سال‌جاری را تبریک گفت.

متکی در این پیام گفت: احراز مقام نخست دستگاه‌های اجرایی کشور را خدمت جنابعالی و ‌همکاران گرامی وزارت امور خارجه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی تأکید کرد: جهت‌گیری‌های غیر یکسوگرایانه و متوازن آیت‌الله رئیسی در حوزه سیاست خارجی بر مدار اندیشه و رهنمودهای امامین انقلاب، زمینه‌ساز تحول اساسی در روابط خارجی شد.

وزیر پیشین امور خارجه بیان داشت: عضویت در شانگهای به‌رغم خواست چهار دولت در ۱۶ سال گذشته، پیوستن ایران به بریکس، جهش مشهود در سیاست همسایگی، تعامل منطقی بر اساس منافع کشور با برجام و گشایش تدریجی در بازگشت پول‌های بلوکه شده، بخش‌هایی ازدستاوردها و نمادهای برآمده ازجهت‌گیری‌های درست است که گوارای مسؤلین و تلاشگران صدیق عرصه سیاست خارجی باد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.