تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۰

عملکرد شرکت گاز ایلام در خدمات رسانی به زوار اربعین رضایت بخش است

عملکرد شرکت گاز ایلام در خدمات رسانی به زوار اربعین رضایت بخش است
ایلام - رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران گفت: خدمات رسانی شرکت گاز ایلام در زمینه های مختلف به زائرین اربعین در اقصی نقاط این استان رضایت بخش است.

 

به گزارش  روابط عمومی شرکت گاز ایلام، یدالله رحمانی در بازدید از موکب های شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه زائران اربعین از خدمات دهی مناسب موکب‌های این شرکت رضایت دارند، افزود: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان که سیل ارداتمندان به اباعبدالله (ع) را راهی مسیر دلدادگی کرده، موکب ‌های این شرکت با خدمات رسانی به زائران، ارادت خود را به اهل بیت (ع) دوچندان کرده اند.

وی با بیان اینکه خدمت به زوار اربعین کمتر از زیارت نیست، اظهار داشت: در موکب شرکت گاز استان ایلام در شهرستان چرداول روزانه در ۲ وعده نهار و شام ۵ هزار پرس غذای گرم پخت و در بین زائران اربعین توزیع می شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: علاوه بر این روزانه ۳ هزار پرس غذای دیگر توسط دیگر مواکب سطح شهرستان چرداول توزیع می شود که این موضوع باعث می شود زائران از بدو ورود به استان مورد پذیرایی قرار گیرند.

وی ادامه داد: علاوه بر ارائه این خدمات، امکانات رفاهی همچون استراحتگاه مناسب و مجزا برای بانوان و آقایان و تهیه و تامین سیستم های سرمایشی، سرویس بهداشتی برای زائرین هم در مسیر رفت و هم برگشت در این موکب ها نیز فراهم‌ شده است.

رحمانی تأکید کرد: با همکاری شرکت گاز استان ایلام روزانه بیش از یکهزارو و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز در موکب سه راهی جندالله صالح آباد پخت و در بین زائران اربعین توزیع می‌ شود.

۶۰ درصد تردد زوار از مرز مهران انجام می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.