تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

نماینده مردم کرج در مجلس:

مردمی بودن، رفع مشکلات و وفا به وعده سبب تمجید رهبری از دولت شد

مردمی بودن، رفع مشکلات و وفا به وعده سبب تمجید رهبری از دولت شد
تهران – نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی مردمی بودن، رفع مشکلات و وفاداری به وعده‌های داده شده را از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: آیت الله رییسی بدون گلایه از عملکرد دولت قبل، تمام تلاش خود و اعضای کابینه را به رفع مسائل کشور گذاشت.

علیرضاعباسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ما درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های نظام اسلامی، مردمی بودن آن و فاصله کم بین مردم و مسوولان است. البته در برخی از دولت‌های گذشته فاصله بین مردم و مسوولان زیاد شد و وقتی مردم این شکاف بین خود و مسوولان را ببینند، همکاری لازم را با بدنه حاکمیت نخواهند داشت.

نماینده مردم البرز در مجلس با بیان اینکه نزدیک شدن روابط بین مردم و مسوولان سبب مشارکت آحاد جامعه با حاکمیت خواهد شد، افزود: دولت سیزدهم به درستی این موضوع را درک کرد و آقای رییسی جمهور در بطن جامعه برای حل مشکلات مردم حاضر شدند. البته حضور تصنعی مسوولان بین مردم قابل باور نیست ولی دولت سیزدهم به حقیقت حضور میدانی در استان‌های کشور را برای رفع مشکلات در دستور کار قرار داد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره دلیل تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم گفت: دولت‌های قبل با برنامه تبلیغاتی و وعده‌های توخالی به میدان آمده و شعارهای فراوانی برای رفع مشکلات می‌دادند ولی پس از رسیدن به قدرت، مدعی نداشتن اختیارات لازم برای رفع مسائل کشور می‌شدند و همه چالش‌ها موجود را به دولت‌های قبل نسبت داده و گفتند توانایی ساخت این ویرانه را ندارند.

عباسی رفع مشکلات و وفاداری به وعده‌های داده شده را از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: آیت الله رییسی در رویه کاری خود از عملکرد دولت قبل گلایه نکرد و تمام تلاش خود و اعضای کابینه را به رفع مسائل کشور گذاشت تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.

وی با اشاره به عدم حمله رییس جمهور به منتقدان خود گفت: به رغم همتی که دولت سیزدهم برای آبادانی کشور در پیش گرفته، ولی عده‌ای به صورت ناجوانمردانه عملکرد این دولت را تخریب می‌کنند. بر همین اساس رهبر معظم انقلاب که سابقه ریاست دولت را بر عهده داشته و سختی‌های کار را می‌شناسند، در فرمایشات خود به این موضوع تاکید فرمودند که از همه دولت‌ها حمایت کردند ولی از دولت سیزدهم تمجید هم می‌کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: البته برخی کوتاهی‌ها در حوزه اطلاع رسانی عملکرد دولت وجود دارد که رهبر معظم انقلاب به درستی به آن اشاره فرمودند و از دولت خواستند این حوزه را تقویت کنند. چرا که آشنایی بیشتر مردم با دستاوردهای دولت سبب امیدآفرینی در بین آحاد جامعه خواهد شد.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی تصریح کرد: زمانی که دولت سیزدهم مدیریت اجرایی کشور را در دست گرفت، میزان خرید گندم از کشاورزان ۴.۵ میلیون تن بود و حدود ۸ میلیون تن گندم وارد می‌شد. اما دولت، امسال موفق به خرید ۱۰.۵ میلیون تن گندم از کشاورزان شد و کمتر از یک تا ۱.۵ میلیون تن گندم نیاز به واردات دارد.

وی با اشاره به شهامت دولت در اجرای حذف ارز ترجیحی خاطرنشان کرد: این شهامت سبب شد رانت و فسادی که برای عده‌ای از ارز ۴۲۰۰ تومانی ایجاد شده بود، حذف شده و دولت به بی‌عدالتی موجود در این حوزه خاتمه دهد و امیدواریم اثرات عملکرد دولت در بخش‌های مختلف بیش از گذشته دیده شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.