تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

اختصاصی ایرنا؛

انصاری: پیاده‌روی اربعین رزمایش ظهور است/فوتبالیست‌ها به اهل بیت ارادت دارند

انصاری: پیاده‌روی اربعین رزمایش ظهور است/فوتبالیست‌ها به اهل بیت ارادت دارند
تهران- مدافع سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس از حال و هوای پیاده‌روی اربعین صحبت کرد.

به گزارش ایرنا،چهره‌های مشهور ورزشی مانند تمام اقشار مردم این روزها حضور پررنگی در پیاده‌روی اربعین دارند.

محمد انصاری، مدافع سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کربلا حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره حال‌وهوای پیاده‌روی اربعین گفت: با وجود گرمای هوا اما حالش عجیب است.

انصاری درباره اینکه گفته می‌شود فوتبالیست‌های معروف میانه‌ای با برنامه‌های مذهبی ندارند و در فضاهایی مانند پیاده‌روی اربعین کمتر حضور دارند، تاکید کرد: قویا این شائبه را رد می‌کنم و قریب به اتفاق ورزشکاران نسبت به اهل بیت ارادت دارند و در این راه قدم بر می‌دارند و قلب‌شان با امام حسین‌(ع) است.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان اینکه به نیت تک تک هواداران پرسپولیس در این مسیر قدم بر می‌دارم، اظهار داشت: آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای همه می‌کنم و امیدوارم همه رهروی واقعی سیدالشهدا(ع) باشیم.

وی درباره اینکه سوزناک‌ترین صحنه‌ای که در مراسم پیاده‌روی اربعین دیده چه بوده است، گفت: همه لحظات یادآور عاشورا هستند اما دختر کوچک می‌بینم که همراه پدرش در این مسیر قدم بر می‌دارد، برای من یادآور روضه دختر امام حسین‌(ع) است و مثل بقیه صحنه‌ها خاص است.

انصاری در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید یک جمله به امام حسین(ع) بگویید چه می‌گویید، خاطرنشان کرد: امیدوارم امام حسین‌(ع) از ما راضی باشند و به درد امام زمان(ع) بخوریم و دستمان در دست ایشان قرار بگیرد.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره توصیف این فضا برای فرزندانش، تصریح کرد: خواهم گفت از نوزاد چند روزه تا پیرمردی که به سختی راه می‌رود در این مسیر حضور دارند و همه با هر سختی و مشقت می‌آیند تا بگویند که در مسیر امام حسین(ع) هستند و این پیاده‌روی می‌تواند یک رزمایش برای زمان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) باشد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.