تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

حسین جان با عشق تو کوچه‌ها خلوت نمی‌شوند

حسین جان با عشق تو کوچه‌ها خلوت نمی‌شوند
تهران- کوچه پس‌کوچه‌های شهر، امروز عجیب بوی حسینی گرفته و عاشقانش را به سوی خود فرا می‌خواند.

 

به گزارش ایرنا، اربعین حسینی دیگری فرا رسید و مردم مسلمان سرزمینی به نام ایران و آنانی که سال هاست دل در گرو حسین(ع) دارند، به عشق سالار و سرور خود به خیابان ها آمدند تا در سوگ تمام نشدنی حماسه ساز کربلا اشک ماتم بریزند. جاماندگان حسینی در تهران همزمان با دیگر نقاط کشور از ساعات آغازین امروز، چهارشنبه همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان به خیابان ها آمده و با برپایی دسته جات عزاداری به سوگ آقای خود نشستند.

 

با نزدیک شدن به نماز ظهر اما کوچه پس کوچه هایی که عطر حسینی به خود گرفته، نه تنها خالی نشده بلکه لحظه به لحظه بر سوگواران حسینی در حال افزوده شدن است. سوگواران از جنس عشق و مهر که پیر و جوان نمی شناسد و همگی به یک عشق آمدند و آن، نامی به بلندی آسمان است به نام حسین(ع) است.

ارادتمندان از جنس محمد امین ۱۵ ساله که با دستان کوچکش کفش زائران را واکس می زند و عشق به امام را در دلش بی نهایت می داند یا آن پیرزن واکر به دستی که قدرت حرف زدن نداشت و با سختی قدم بر می داشت. امروز در جای جای این شهر دلدادگان را دیدم که عرق ریزان، اجازه نمی دادند زائران حسینی تشنه به لب بمانند.

 

حسین جانم عشق به تو امروز غوغا کرد، پیروانت اجازه ندادند که زائران عاشقت تشنه بمانند. با نام حسین(ع) امروز با حجاب و کم حجاب همگی به یک عشق آمدند که بار دیگر نشان بدهند بیعت شان با تو ابدی و ناگسستنی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.