تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

از مردم شریف استان به دلیل خاموشی‌ها عذرخواهی می‌کنم/ مشکل از تولید انرژی است

از مردم شریف استان به دلیل خاموشی‌ها عذرخواهی می‌کنم/ مشکل از تولید انرژی است
نگاه اقتصاد

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه افزایش دمای هوا موجب افزایش مصرف شده است، گفت: برای پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مردم با رعایت الگوهای صحیح مصرف هستیم.

دکتر “هادی شیرخانی” ضمن عذرخواهی از مردم بابت خاموشی‌ها و اینکه صنعت برق به دنبال حفظ پایداری شبکه و کاهش قطع برق است، اظهار کرد: در جهت پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مردم با رعایت الگوهای صحیح مصرف و صرفه جویی در ساعات اوج مصرف هستیم.

وی افزود: افزایش دمای هوا موجب شدت میزان مصرف می‌شود و منجر به خاموشی‌های مکرر گردیده، حال اینکه حوادث فنی و نقص نیروگاه‌های بر این امر اضافه شود خاموشی‌ها را تشدید و طولانی‌تر خواهد کرد.

شیرخانی با بیان اینکه تا پایان ماه و گذر از روزهای گرم به مشارکت هم‌استانی‌ها در کاهش مصرف برق نیاز داریم، خاطر نشان کرد: شهروندان در ساعت‌های طلایی بین ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ساعت ۲۰ تا ۲۳ شب به دلیل تقاضای مصرف برق، از بکارگیری وسایل پرمصرف مانند جاروبرقی، لباسشویی، ماکروویو و… اجتناب شود. همچنین کولر گازی روی درجه ۲۵ وبالاتر تنظیم گردد و کولر آبی روی دور کُند قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های خاموشی اعلام شده، احتمالی هستند و گاها به دلیل از مدار خارج شدن نیروگاه از مدار و بدون برنامه‌ریزی با خاموشی در سراسر کشور روبرو می‌شویم، یادآوری کرد: برای اطلاع از برنامه خاموشی‌ها بر روی سایت شرکت به نشانی www.bargh-ilam.ir و یا اپلیکیشن «برق من» مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.