تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

رضایتمندی ۷۰ درصدی از خدمات ارائه شده دولت در ایام اربعین

رضایتمندی ۷۰ درصدی از خدمات ارائه شده دولت در ایام اربعین
تهران-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس نظر سنجی صورت گرفته از زوار اربعین، رضایتمندی ۷۰ درصدی از خدمات ارائه شده دولت در ایام اربعین کسب شد که این مایه دلگرمی است.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مردمی موضوع اربعین را متعلق به مردم می‌داند، اظهار داشت: دولت مردمی پشتیبانی و تسهیل‌گری در زیارت اربعین را هم از وظایف خود دانسته و آن را به طور جدی دنبال کرده است.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته بخشی ازخدماتی که در ایام اربعین به عهده دولتها بود به خوبی انجام‌نمی‌گرفت، اظهار داشت: دولت سیزدهم امسال با تاکیدات ویژه و حضور آیت الله رئیسی، ستاد اربعین را تشکیل داد و بخش مردمی آن را هم فعال کرد.

 

رضایتمندی ۷۰ درصدی از خدمات ارائه شده دولت در ایام اربعین

وزیر فرهنگ تاکید کرد: براساس نظر سنجی صورت گرفته از زوار اربعین، رضایتمندی ۷۰ درصدی از خدمات ارائه شده دولت در ایام اربعین کسب شد که این مایه دلگرمی است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم مصمم است به عنوان اثر بخش‌ترین بخش فعالیت فرهنگی، در حوزه عتبات و زیارت کارِ ویژه انجام دهد، اظهار داشت: کارگروه زیارت به ریاست آقای مخبر برای هفته زیارتی امام رضا (ع) تشکیل شده است و گره گشایی هایی خوبی در این زمینه صورت‌گرفته است. امیدواریم بخش مهم خدمات فرهنگی را به نحوی که رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد، به انجام برسانیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.