تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۷

اعلام لیست نهایی تیم زیر ۱۷ سال فوتبال دختران / ۴ مهرعظامی‌ در قهرمانی آسیا

اعلام لیست نهایی تیم زیر ۱۷ سال فوتبال دختران / ۴ مهرعظامی‌ در قهرمانی آسیا
پویاخبر  - ۴ بازیکن مهرعظام در لیست نهایی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال دختران برای حضور در قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا در حالی از ۲۸ شهریور‌ آغاز می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان با کره‌جنوبی، تایلند و هند همگروه هستند. این مسابقات از ۲۸ شهریور تا ۲ مهر به میزبانی تایلند در شهر بوریرام برگزار می‌شود.

آخرین اردوی تیم ملی فوتبال دختران با حضور ۲۸ بازیکن در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که با پایان این اردو شادی مهینی ترکیب ۲۳ نفره برای حضور در قهرمانی آسیا را معرفی کرد.

نکته حائز اهمیت در این لیست، حضور ۴ مهرعظامی در لیست نهایی اعزامی به قهرمانی آسیا است. ۲ بازیکن از کانون اسلامشهر، یک نفر از کانون قزوین و یک نفر هم از کانون شیراز باشگاه مهرعظام در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند حضور دارند.

روژان رحیمیان و شادان شاهمیری از کانون اسلامشهر، فاطمه نوری از کانون شیراز و پرنیا رحمانی از کانون قزوین باشگاه مهرعظام به ترکیب نهایی تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال رسیدند و قرار است که در این رقابت‌ها به تیم ملی کمک کنند. این ۴ فوتبالیست در مرحله نخست مسابقات قهرمانی آسیا هم عضو تیم ملی بودند.

تانیا جهانشاهی، روژان رحیمیان‌، شادان شاهمیری‌، بیتا خزایی‌، پرنیا پیشدار، عسل قاجاریان‌، سمانه قمری، آریسا کوه گرد، مینا بابویه‌، زهرا خانلرزاده‌، فاطمه زهرا محسنی‌، فاطمه صالحی مرجقل‌، مائده بیرنگ، سیده ستایش فیض رحیمی، اسرا شیرعلی‌پور‌، مبینا زیرکی، فاطمه نوری‌، مهدیس رستمی، اسما قائدی، مریم دینی، پرنیا رحمانی، سارینا احمدی‌، آنیا محمدی چم‌پیری ترکیبب تیم ملی در مسابقات دختران زیر ۱۷ سال قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دختران کشورمان در گروه A با تیم‌های کره جنوبی، تایلند و هند همگروه است و این مسابقات از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۸ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۲) به میزبانی تایلند در شهر بوریرام برگزار می شود.

برنامه بازی‌های ایران در مرحله گروهی:

سه شنبه ۲۸ شهریور

تایلند – ایران / ساعت ۲۰:۳۰

پنجشنبه ۳۰ شهریور

ایران – کره جنوبی / ساعت ۱۶:۳۰

شنبه اول مهر

ایران – هند / ساعت ۱۶:۳۰

همچنین در گروه B نیز تیم‌های استرالیا، بنگلادش، ویتنام و فیلیپین به رقابت می‌پردازند و از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی این مسابقات که از ۷ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ (۱۹ فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در اندونزی برگزار می‌شود، صعود می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.