تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۷

اختصاص یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای تسهیلات مشاغل خانگی در ایلام

اختصاص یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای تسهیلات مشاغل خانگی در ایلام
ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به شرکت های تعاونی پشتیبان است، گفت: یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای تسهیلات مشاغل خانگی در این استان اختصاص یافته است.

“نورالدین الیاسی” روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما، به اهمیت توجه به مشاغل خانگی تأکید کرد و از اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به شرکت های تعاونی پشتیبان خبر داد.

وی با بیان این که امسال یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال برای تسهیلات مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته است، گفت: اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به شرکت های تعاونی پشتیبان است.

الیاسی تصریح کرد: متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای خانگی برای دریافت تسهیلات می توانند به سامانه طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به نشانی https://smkh.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: هم اکنون با مراجعه متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی، صدور مجوزها به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن انجام شده و برای دریافت تسهیلات متناسب به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی ارتقاء فرهنگ کار و ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی را به عنوان موثرترین عامل توسعه استان و ایجاد اشتغال برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام افزود: در سال‌های اخیر حمایت از مشاغل خانگی و خُرد به یکی از سیاست‌های کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل شده و برنامه ریزی جدی برای ورود دولت‌ها به آنها در خوشه‌ها و شاخه‌های مختلف و متعدد صورت می‌گیرد.

الیاسی بیان کرد: امروزه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک‌های پایین اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی برای تمامی فعالان اقتصادی محرز شده و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی در این زمینه به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش ایرنا هم اکنون از تعداد ۳۰۷۰ شرکت تعاونی در استان ایلام ۱۴۱۸ شرکت فعال در زمینه های مختلف تولیدی، حمل و نقل، خدماتی،صنعتی و … فعال بوده که حدود ۱۱ هزار نفر در این شرکت ها مشغول فعالیت هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.