تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام در سال جاری

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایلام در سال جاری
ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال برای ایجاد بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان این استان برنامه‌ریزی شده است.

رضا طاهری روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای ایلام با عنوان اینکه سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مددجوی این نهاد که قبلا برای آنها فرصت های شغلی درآمدزا ایجاد شده و یا سایر خدمات از این نهاد دریافت کرده اند به توانمندی رسیده اند، افزود: امسال نیز حداقل ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده دیگر به توانمندی و خوداتکایی می رسند.

وی اظهار داشت: سال گذشته بیش از پنج هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان مورد حمایت امداد راه اندازی شده است، امسال برنامه هدف گذاری شده برای ایجاد اشتغال نیازمندان ایلامی بیش از هفت هزار طرح خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۶۴ هزار مددجو که ۱۷ درصد خانواده های این استان را شامل می شوند، تصریح کرد: اغلب این خانواده ها از دهک های یک تا سه جمعیتی استان هستند.

وی به در پیش بودن جشن عاطفه ها در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه آگاه سازی جامعه در خصوص مشکلات نیازمندان و قشر دانش آموز بسیار اهمیت دارد انتظار داریم صدا و سیما به عنوان رسانه ای فراگیر در همراهی با کمیته امداد نقش مهمی در ترویج احسان و نیکوکاری داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد و صدا و سیما در زمینه ترویج انفاق و نیکوکاری اهداف مشترکی داشته و ما همواره در این زمینه در کنار این نهاد و خدمت به نیازمندان هستیم.

ناصر بهرام افزود: با توجه به اینکه افراد نخبه و با استعداد زیادی در سال های گذشته با حمایت های کمیته امداد به جایگاه های شایسته ای رسیده اند صدا و سیما آمادگی دارد در قالب برنامه های مستند و یا تهیه گزارش موفقیت های این افراد را منعکس کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.