تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

وزیر ارشاد: شهدا انقلاب اسلامی را در مقابل یک حمله جهانی محافظت کردند

وزیر ارشاد: شهدا انقلاب اسلامی را در مقابل یک حمله جهانی محافظت کردند
ایلام - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهدا انقلاب اسلامی را در مقابل یک حمله جهانی محافظت کردند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، “محمدمهدی اسماعیلی” شامگاه پنجشنبه در دیداربا خانواده شهید “جاسم امامی” در شهرستان ایوان اظهار کرد: ما امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست، شهدای بزرگی که مردانه ایستادند و مقاومت کردند و نگذاشتند امنیت و تمامیت ارضی کشور به خطر بیفتد.

وی ادامه داد: شهدا انقلاب اسلامی را در مقابل یک حمله جهانی و ددمنشانه محافظت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از خداوند متعال عاجزانه می‌خواهیم ما را هم از شفاعت شهدا و از دعای خیر آنها بهره مند کند، بحمدالله این خانواده اهل ایثار و مجاهدت و شهادت هستند.

اسماعیلی عنوان کرد: ان‌شاالله خداوند متعال بر درجات شهدای عالیقدر ما بیافزاید و در این شب جمعه شب زیارتی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) همه این شهدا مخصوصاً شهید عالی مقام جاسم امامی را مهمان حضرت ابا عبدالله قرار دهد و با امام حسین و ابالفضل العباس همنشین کند و ما را هم از دعای خیر و شفاعت و از برکاتشان بهره‌مند کنند.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان، بررسی وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان، حضور در اختتامیه جشنواره تئاتر طنز استان، عصر روزپنج‌شنبه به استان ایلام سفر کرده است.

حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان برای ترسیم چشم‌اندازهای نهاد شورای فرهنگ عمومی در استان به عنوان پیش‌نیاز سفر رییس جمهوری و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول حضور در استان ایلام بوده است.

گفتنی است؛ در طی این سفر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیدار با حافظ روشن‌دل بین‌المللی قرآن کریم و حافظ کل نهج‌البلاغه در استان، در اختتامیه جشنواره تئاتر طنز “تی تالی” استان که شامگاه پنج‌شنبه در شهرستان ایوان برگزار شد، شرکت کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.