تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

امام جمعه ایلام: برکات ایران اسلامی حاصل سختی های دفاع مقدس است

امام جمعه ایلام: برکات ایران اسلامی حاصل سختی های دفاع مقدس است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دفاع مقدس با وجود سختی هاو تلخی ها اما آثار و برکات زیادی داشت و باعث سرافرازی ایران اسلامی در سطح منطقه و دنیا شد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان و نیروهای نظامی و انتطامی استان ایلام اظهار کرد: به دستور قرآن کریم باید قوای نظامی کشورهای اسلامی چنان قوی و مستحکم باشد که دشمن توان مقابله با هیچ کشوری از جامعه مسلمانان را نداشته باشد.

وی تاکید کرد: دشمنان باید مرعوب اقتدار جهان اسلام شوند همانگونه که ایران اسلامی، آمریکا را به عنوان ابرقدرت اول دنیا مرعوب خود کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: تلاش نظامیان جمهوری اسلامی باید دستیابی به اقتدار روزافزون باشد و در مواجهه با فریب‌خوردگان و دشمنان مدیریت شده عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: البته در کنار قدرت نظامی باید تواضع و خشوع هم در بین نیروهای مسلح بیشتر شود.

وی توکل به خداوند را عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ ذکر کرد و اضافه کرد: با وجود اینکه ایران از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات نسبت به دشمن کمتر بود اما توکل و ایمان به خداوند باعث برتری ایران اسلامی بر دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: ارتباط با خداوند باعث بی نیازی انسان از غیرخدا می شود و مبدا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما با عاشورای حسینی و انتهای آن ظهور (عج) است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک مکتب نو در دنیا بود، افزود: امروز دنیا با تمامی توان و تیزبینی تمام تحرکات مسئولان‌ و مردم جمهوری اسلامی را رصد می کند و این موضوع مهم رسالت و وظیفه ما را به عنوان الگوی معنوی برای معرفی به دنیا بیشتر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در مورد مدیریت اغتشاشات هم یادآور شد: مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری در آشوب ها و اعلام عفو عمومی بازداشت‌شدگان باعث فروکش کردن آشوب ها شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام هم گفت: عمده افراد در اغتشاشات حاضر در کف خیابان جوانان و نوجوانان فریب خورده رسانه های غربی بودند که درک درستی از شرایط نداشتند.

سردار جمال شاکرمی افزود: اما در سال جاری با هوشیاری و درایت نیروهای نظامی، اطلاعاتی، انتطامی و امنیتی اجازه تحرکات به دشمنان داده نشد و هجمه های دشمنان در نطفه خنثی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.