تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

سردار تنگسیری: اجازه کوچکترین کج‌اندیشی به دشمنان ایران را نمی‌دهیم

سردار تنگسیری: اجازه کوچکترین کج‌اندیشی به دشمنان ایران را نمی‌دهیم
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه کوچکترین کج‌اندیشی به دشمنان ایران را نمی‌دهیم گفت: بسیاری از دستاوردهای نظامی - دریایی ایران مانند افزایش سرعت شناورها دردنیا بی‌سابقه است.

 

 

سردار علیرضا تنگسیری روز جمعه در حاشیه مراسم رژه ملی نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از مصادیق کارهای بی‌سابقه، افزایش سرعت شناورها نظامی با تاکید و دستور فرمانده معظم کل قوا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پس از رهنمود رهبر معظم انقلاب، سرعت شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران از ۳۵ نات به ۵۵ و پس از آن ۷۵ و ۹۰ نات دریایی افزایش یافت و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سردار تنگسیری یادآور شد: موفقیت‌های دیگری مانند تجهیز شناورهای راکت انداز به موشک نیز در دنیا بی سابقه است.

این مقام ارشد نظامی، ساخت زیردریایی‌های هوشمند با بُردهای بسیار زیاد و آزمایش موفقیت آمیز آنها را از دیگر دستاوردهای منحصر به فرد نظامیِ جمهوری اسلامی ایران دانست.

سردار تنگسیری اضافه کرد: در شرایط تحریم کامل، ساخت پهپاد به پیشرفت‌های بزرگی رسید و از پهپادهای آب‌نشین تا پرنده از روی آب ساخته شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران این موفقیت‌ها را ثمره خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با اتکا به باورهای دینی و سیاسی و به پشتوانه قدرت نظامی نیروهای مسلح خود و حمایت همه‌جانبه اقشار مختلف مردم، اجازه کوچکترین کج اندیشی درباره ذره‌ای از آب و خاک خود به دشمنان را نخواهد داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.