تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

معاون بسیج مستضعفین: دشمن، جنگ نرم و عملیات روانی را محور قرار داده است

معاون بسیج مستضعفین: دشمن، جنگ نرم و عملیات روانی را محور قرار داده است
کرمان- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت با اشاره به اینکه دشمن جنگ نرم، عملیات روانی، ارادی و شناختی را محور قرار داده است، گفت: دشمن می‌خواهد روی اراده، ارادت و تمایلات ما تاثیر بگذارد.

سردار حسین‌ معروفی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در کرمان افزود: دشمن می داند ملتی که شجاعتش گرفته شود بازوانش قدرت ندارد و هدفش از جنگ نرم همین است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ناامیدی دشمنان از بستر جنگ سخت، آنان را به بستر فضای مجازی آورده است، ادامه داد: این دشمن قابل اعتماد و پیش بینی نیست زیرا هر کجا اقتدار ایران را دید سعی کرد آن را بر هم بزند و البته امروز در این صحنه باخته است.

نیروهای مسلح، سنگر انقلاب هستند
وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح به عنوان سنگر انقلاب در صحنه جنگ سخت، سد بلای ملت ایران هستند، بیان کرد: اما در جنگ نرم، نخبگان، جوانان، چهره‌های سیاسی و فرهنگی باید مراقب باشند و در آنجا بجنگند و همانطور که به فضل الهی در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم در جنگ نرم هم باید آفند کنیم و پاسخی سخت به دشمن دهیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمنان ما در جنگ شناختی و نرم، برهنگی و بی دینی را برای ایران تجویز کردند، گفت: در این ۳۰۰ شبکه فارسی زبان خارجی در حالیکه برای ما برهنگی و هرزگی را تشویق می کنند در شبکه های عرب زبانشان حتی یک دختر برهنه را نشان نمی دهند و همه محجبه هستند.

وظیفه مسئولان در جنگ نابرابر فضای مجازی
وی بیان کرد: مسئولان در این جنگ نابرابر فضای مجازی باید همه را با علم رسانه توجیه و بستر فضای مجازی را برای ملت ایران تسخیر کنند تا قلوب فرزندانمان توسط دشمنان مورد هجمه قرار نگیرد.

وی با اشاره به چهارراه گره گشای موثر در این جنگ نرم، گفت: امام شناسی، دشمن شناسی، حفظ وحدت و جهاد شبانه روزی برای خدمت به ملت و باز کردن گره ها باید مدنظر باشد.

سردار معروفی افزود: چیزی که دفاع ما و جنگ را تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق این جنگ بود، منطق ما در دفاع مقدس منطق عاشورایی بود و این فرهنگ هشت سال بر دفاع مقدس حاکم بود.

وی بیان کرد: ما هشت سال عاشورا را در دفاع مقدس تکرار کردیم و در این هشت سال نبرد، عاشورا در شکل و محتوا تکرار شد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنگ ما جنگ تن به تن یا جنگ تانک با تانک نبود، بلکه جنگ تن با تانک بود، در دوران مقدس همه غیرت ایران در آن جغرافیای کوچک مشاهده می شد.
وی اضافه کرد: تنها قطعنامه ای که در مقابل ایران و ایرانی زانو زد، قطعنامه ۵۹۸ بود که حقوق ایران در آن دیده شده بود، که این خروجی نبرد عاشورایی در دوران دفاع مقدس بود.
سردار معروفی تصریح کرد: ما با منطق عاشورا بزرگ و عزیز شدیم و امروز با مکتب عاشورا باید به قله برسیم و پرچم عزت انقلاب را به اهتزاز دربیاوریم.

مدیون شهدا و رزمندگان هستیم
وی با تاکید بر اینکه ما تا قیامت مدیون شهدا و رزمندگان هستیم، بیان کرد: خروجی دوم دفاع مقدس وحدت نیروهای مسلح بود، در آن دوران هشت ساله، نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مستضعفین در قالب یک قرارگاه تحت امر ولی مسلمین بودند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتفاقات خوبی که در اثر وحدت در دفاع مقدس رخ داد، بیان کرد: در سال دوم دفاع مقدس اتفاقات خوبی مانند شکستن حصر آبادان و عملیات بزرگ فتح المبین رخ داد انواع عملیاتی بود که در آنها امام(ره) بر بازوان رزمندگان بوسه زدند.
وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس نیز در اثر این وحدت انجام و خرمشهر عزیز آزاد شد، عملیاتی که در آن تعداد زیادی اسیر عراقی گرفته شد که این خروجی وحدت نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بود.
سردار معروفی گفت: در دوران دفاع مقدس هیچ کس به روی شانه اش و درجه‌اش نگاه نمی کرد، همه نگاهشان و ارادتشان به مقاومت و ایستادگی در مسیر حق بود.

وحدت رمز موفقیت است
وی با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم این اقتدار نظام را حفظ کنیم باید خروجی دفاع مقدس را عملیاتی کنیم افزود: باید بدانیم که وحدت رمز موفقیت، عامل تولید قدرت و امنیت در جامعه است زیرا اگر انشقاق وجود داشته باشد امنیت به وجود نخواهد آمد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمنان بدانند، ما سه لشکر الهی نداریم، ما یک لشکر الهی تحت امر یک رهبر و فرمانده برای اجرای احکام الهی و نوکری به ملت ایران داریم لشکری که سه جزء آن با ماموریت مجزا و اراده قوی در اجرای ماموریت واحد نسبت به انقلاب و ملت کوشا است.
وی با اشاره به اینکه یکی از خروجی های دفاع مقدس ایمن سازی انقلاب اسلامی است، گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان از خود عبور کرده، کشور، ملت و انقلاب را ایمن کردند امروز نیز نیروهای مسلح قوی تر، به‌روزتر، منسجم تر و دقیق تر برای دفاع از ملت ایران و انقلاب اسلامی در تلاشند.
سردار معروفی ادامه داد: دشمنان ما محاسبه گر هستند، این وحدت را می بینند و می دانند، دست به حماقت نخواهند زد و اگر زمانی دست به حماقت بزنند به گورستان ابدی خواهند رفت و این بازدارندگی ملت ما توسط نیروهای مسلح مقتدر و مومن حاصل شده است.
وی به دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران مانند موشک نقطه زن و پهپادها و زیردریایی های هوشمند اشاره کرد و افزود: امروز فضا، هوا، زمین و دریا به واسطه آمادگی های کسب شده برای دشمنانمان مسدود است.

نیروهای نظامی در جنگ ترکیبی در کنار سایر دستگاه‌ها
به گزارش ایرنا فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم افزود: نیروهای نظامی امروز به مانند گذشته اقتدار خود را به نمایش می گذارند.
سردار محمد علی نظری بیان کرد: امروز نیروهای مسلح در همه عرصه ها در زمین، دریا و در همه راه‌ها، راه نفوذ را بر روی دشمن بستند.
وی گفت: امروز تنها راه نفوذ دشمن تاثیرگذاری بر افکار و دلهای نسل جوان است و این نشان‌دهنده اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی کشور در عرصه جنگ سخت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن در دفاع مقدس نتوانست یک وجب از خاک کشور را تسخیر کند و یکی از دستاوردهای این دوران هشت ساله دفاع مقدس این بود که ما به شکوفایی و توانمندی رسیدیم.
وی بیان کرد: در بحث جهاد تبیین و جنگ ترکیبی نیروهای نظامی در کنار سایر دستگاه‌ها نقشه دشمن را خنثی می کنند و باید در کنار دستگاه‌های دولتی نگذاریم هیچ کدام از جوانان ما در این راه به دام دشمن بیافتند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.