تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

امام جمعه ایلام: دشمن جنگ نرم فرهنگی را جایگزین نبرد سخت نظامی کرده است

امام جمعه ایلام: دشمن جنگ نرم فرهنگی را جایگزین نبرد سخت نظامی کرده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمن دریافته است که توان و قدرت مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد بنابراین جنگ سخت رزمی را به جنگ نرم فرهنگی و دینی تغییر داده است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز شنبه در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دشمن با دسیسه‌های اغواگرانه نرم درصدد تغییر ارزش‌ها در جامعه است و تلاش می‌کند مفاهیمی چون غیرت و حجاب را در جنگی نرم به بی‌حجابی و بی‌غیرتی تغییر بدهد تا نسل جوان و نوجوان از اهداف و دستاوردهای خون شهدا فاصله بگیرند.

وی افزود: اما با بصیرت، آگاهی و هوشیاری عموم مردم، خانواده‌ها و نسل جوان این دسیسه‌های فریبنده دشمن نیز به سرانجام نرسیده و دانش‌آموزان وارث دستاوردهای خون شهدا هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار یادآور شد: امنیت کنونی ما و تحصیل دانش آموزان در فضایی امن محصول خون شهدا و رشادت ایثارگران است و پاسداری از ارزش‌های دینی، عفاف و حجاب و تحصیل همراه با نشاط و تعهد وظیفه همه دانش آموزان است.

وی ادامه داد: دشمن با توجه به شناخت روحیه شهادت طلبی رزمندگان این مرز بوم در جنگ سخت شکست جدی خورد و جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد لذا از در جنگ نرم ناتوی فرهنگی به مصاف و نبرد با ما آمده است و کانون اصلی عرصه جنگ فرهنگی دشمنان هم دانش آموزان و دانشجویان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشند و آرمان های انقلاب اسلامی را در دنیا انعکاس دهند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت انبیای الهی و بر پایه خداپرستی بود و با توجه به اینکه این انقلاب معیارهای آن روز دنیا را به هم ریخت، دشمن برای مقابله با این انقلاب نوظهور به روش های مختلفی از جمله جنگ، تحریم، ترور و تهدید متوسل که در هر مرحله با شکست مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با انقلاب اسلامی به آمریکا و خوی استعمارگری این کشور نه گفتند و دست امریکا از منابع ایران کوتاه شد و کسب استقلال و آزادی ما موجب خشم و آغاز دسیسه چینی این کشور و حامیانش برای نابودی ایران اسلامی شد.

وی تاکید کرد: اکنون هم دشمن به طور جدی درصدد تحمیل زندگی به سبک غربی بر جوانان و نوجوانان کشور ماست که از زندگی با سبک ایرانی – اسلامی فاصله بگیرند.

به گزارش ایرنا، همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی ۱۱۰ هزار دانش آموز و ۱۱ هزار معلم استان ایلام در مقاطع تحصیلی مختلف آغاز شد.

آیین آغاز سال تحصیلی جدید ایلام با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی استان ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.