تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)؛

محمد مخبر از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان «نیایش» بازدید کرد

محمد مخبر از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان «نیایش» بازدید کرد
تهران-در جریان بازدید معاون اول رئیس‌جمهور از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان، تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم جهت کاهش مشکلات جانبازان صورت گرفت.

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، در بخش های مختلف این آسایشگاه حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با جانبازان حاضر، مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. معاون اول رئیس جمهور همچنین در بخش بانوان این مجتمع حاضر شد و با تعدادی از بانوان جانباز نخاعی دیدار کرد.

مخبر در این جلسه رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را وظیفه دولت و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: هنگامی که کشور نیاز داشت، انسان های بزرگی برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی از جان و سلامت خود گذاشتند و اکنون که آنها به خدمات و حمایت نیاز دارند باید با تمام توان، به مشکلات آنها و خانواده‌هاشان رسیدگی کرد.

وی در پایان این بازدید دو ساعته، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران مجموعه به جمع بندی مشکلات مطروحه و بررسی درخواست های افراد بستری و همچنین اهم چالش های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به جانبازان دفاع مقدس پرداخت و دستورات لازم را جهت مساعدت در رفع آن‌ها صادر کرد.

در همین باره مقرر شد با تامین منابع مالی، برخی مشکلات فوری آسایشگاه نظیر تأسیسات ساختمانی، تجهیزات لازم و تامین دارو رفع شود. همچنین مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران، پیش‌بینی‌های لازم را تا حصول نتیجه صورت دهد.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش از اوائل انقلاب کار خود را آغاز کرده و هم اکنون ۱۴۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.