تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

قاتل خاموش جان نخبه مازندرانی و پدرش را گرفت

قاتل خاموش جان نخبه مازندرانی و پدرش را گرفت
ساری - نخبه جوان اهل ساری که با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی به موفقیت‌های علمی شاخصی دست یافته بود و پارسال در کنکور سراسری رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده بود،

امروز بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در روستای پاجی از توابع بخش دودانگه شهرستان ساری همراه پدرش جان باختند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ساعت ۱۱ امروز/جمعه/ خبر مسمومیت سه نفر با گاز منواکسیدکربن در روستای پاجی از درمانگاه روستای محمدآباد به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست اعزام بالگرد شد که پیرو این درخواست بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه گازگرفتگی دکتر سید احمد نصراللهی (جراح دندانپزشک) پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) ساری و فرزندش سید اسماعیل نصراللهی جوان نخبه و دارنده رتبه ۲۵ کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی جان باختند.

مادر سید اسماعیل نصراللهی نیز به دلیل مسمومیت با منواکسیدکربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود که با لوله‌گذاری در نای و انتقال سریع به مرکز درمانی امام خمینی(ره)، از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایرنا، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی با توجه به معلولیت شدید جسمی حرکتی پارسال پس از موفقیت در کنکور سراسری مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان استان و کشور قرار گرفته بود. تا جایی که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پارسال با این جوان نخبه معلول دیدار کرد.
وزیر علوم در آن دیدار اعلام کرده بود که بر اساس موافقت‌نامه‌ای با بنیاد ملی نخبگان نصراللهی بورسیه شد و حقوق هم دریافت خواهد کرد.

همچنین استاندار سابق مازندران همراه با مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار ساری نیز پارسال با حضور در منزل این نخبه جوان با او دیدار کردند و قول مساعد برای تسهیل برخی شرایط تحصیلی او را دادند و استاندار مازندران نیز یک سفر زیارتی عتبات عالیات به این خانواده سه نفره هدیه کرد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.