تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام
نگاه اقتصاد - دکتر بذرپاش وزیرراه وشهرسازی درمراسم گرامیداشت فعالین اربعین با اهدا لوح سپاس از زحمات مهندس فرشاد دوستی به جهت آماده سازی زیرساخت‌های جاده ای استان تقدیر کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، در آیین تجلیل از فعالین اربعین وزارت راه و شهرسازی که با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، دکتر میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد اربعین، سردار هادیان فر فرمانده پلیس راه کشور، جمعی از نمایندگان مجلس و … برگزار شد از تلاش و کوشش فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان به خاطر آماده سازی زیرساخت‌های جاده ای محورهای منتهی به مرز مهران در ایام اربعین تجلیل شد.

دکتر بذرپاش در این جلسه گفت: دراربعین سال‌های گذشته خودروها بعضا تا چهارده ساعت در محور ایلام _ مهران متوقف می شدند اما در اربعین امسال با توجه به چهار خطه شدن مسیر و آماده سازی تونلهای ۱ و ۲ راه کربلا و پلهای محور ایلام_ مهران زمان تاخیر و توقف خودروها در شلوغ ترین روزها به کمتر از ۲۰ دقیقه رسید که این مهم با تلاش همکاران در استان محقق شد که جای تقدیر دارد.

وزیر راه و شهرسازی آسفالت پارکینگ برکت و نظارت و کنترل ناوگان اتوبوسرانی در این پایانه را از دیگر اقدامات مناسب برای جابجایی زائرین عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.