تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور؛

قرارداد زمین به خانواده های دارای فرزند سوم در ایلام اهدا شد + گزارش تصویری

قرارداد زمین به خانواده های دارای فرزند سوم در ایلام اهدا شد + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - در آیینی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور و مسئولین استانی قرارداد زمین به خانواده های دارای فرزند سوم اهدا شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این آیین گفت :ظرف سه ماه آینده ۵ هزار واحد به نهضت ملی مسکن واگذار می شود.

 

فرشاد دوستی در خصوص خدمات ارائه شده در ایام اربعین گفت : در حوزه اربعین تجربه هایی که سال‌های گذشته داشتیم بسیار ارزنده بود و امسال خوشبختانه نظرات مردم و مسئولان در خصوص خدمات ارائه شده مثبت بود.

 

وی ادامه داد: از همکاران خودم و پیمانکاران و مشاوران و مخصوصا استاندار ایلام و معاونت عمرانی که در اربعین خالصانه به زوار خدمت نمودند و کمک کار ما بودند بسیار تقدیر و تشکر می کنم.

 

دوستی؛ همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : راه و رسم ایثارگران و شهادت زنان و مردانی که شجاعانه در این مسیر قدم برداشتند باید همیشه چراغ راه ما باشد‌.

 

***

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این آیین گفت: از همه کسانی که در اربعین ما را یاری دادند و کمک کردند که حماسه ای خلق شود که در دنیا بی‌نظیر بود نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 

سعید هژبری افزود : در اربعین امسال نسبت به سال گذشته ده درصد افزایش تردد داشتیم.

 

وی با تقدیر از تلاشهای مجموعه راه و شهرسازی استان ایلام در زمان اربعین ادامه داد: در اربعین امسال کاهش زمان سفر از ایلام به مهران کاملا مشهود بود و تلفات جاده ای در مسیر ایلام به مهران ۴۰ درصد کاهش داشت و تنها یک مورد تصادف منجر به فوت به علت خواب آلودگی راننده در این مسیر رخ داد و این نشان از تلاش بی وقفه مجموعه راه و شهرسازی استان ایلام دارد.

 

هژبری گفت : یکی از مولفه های قدرت هر کشور جوانی جمعیت آن کشور است، همه برنامه های توسعه کشور ها نیاز به سرمایه انسانی فعال ، پویا و بالنده ای دارد که چرخهای اقتصاد آن کشور را به حرکت در بیاورد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر بی‌توجهی ها به سمت پیری جمعیت حرکت می کنیم.

 

هژبری تاکید کرد : ما باید در راستای جوانی جمعیت گام‌های اساسی برداریم و باید تحصیل و ازدواج و اشتغال و مسکن جوانان در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

 

***

 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور نیز در این آیین با تبریک هفته وحدت گفت : در اربعین امسال زحمات بسیاری کشده شد و ماه‌ها قبل از اربعین در وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی صورت گرفته بود که به خوبی اربعین را پشت سر بگذاریم.

 

دکتر ارسلان مالکی افزود: در سالهای گذشته زوار ساعتها در مسیر اربعین معطلی داشتند امسال خوشبختانه کمترین معطلی و کمترین خستگی در بین زوار اربعین مشاهده شد.

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: عزت و اقتدار و آسایش ما ، مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام است.

 

مالکی ادامه داد: اگر کشوری جمعیت جوان داشته باشد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی حرفهای بسیاری برای گفتن دارد ولی اگر نیروی جوان در کشوری نباشد پیشرفت در آن کشور اتفاق نمی افتد.

 

وی افزود : الان در دولت سیزدهم ۳۴ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای نهضت ملی مسکن زمین تامین کرده ایم.

 

مالکی اضافه کرد: دولت سیزدهم انباشت متقاضیان فاقد مسکن را نمی توانست بدون پاسخ بگذارد و برنامه ریزی کرده که این مشکلات حل شود.

 

وی ادامه داد: در استان ایلام بشدت تامین زمین سخت است بعلت کوهستانی بودن و جنگلی بودن پیدا کردن زمین مناسب واقعا سخت است همکاران ما همه پیش بینی های قانونی را برای تامین انجام دادند و حتی برای تامین زمین‌ برای این طرح زمینهایی نیز خریداری شد.

 

وی در پایان تاکید کرد : وزارت راه و شهرسازی با همه ظرفیت و همه توان شبانه روز در پی این است که گره ای از مشکلات مردم باز شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.