تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۴

استاندار ایلام: راه شهدا مسیر اعتلای ارزش های دینی و توسعه کشور است

استاندار ایلام: راه شهدا مسیر اعتلای ارزش های دینی و توسعه کشور است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه راه شهدا راه اعتلای ارزش های دینی و توسعه کشور است، گفت: تکریم خانواده‌ شهدا وظیفه‌ همه است و باید در این راه ثابت قدم باشیم.

به گزارش ایرنا، “حسن بهرام نیا”، شامگاه پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران ستادی استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم‌زمان با آخرین روز از هفته‌ دفاع مقدس با خانواده‌ شهیدان والامقام ” حامد ایوانی” و “محمدعلی پاکروان” دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید ایوانی، با گرامی‌داشت هفته‌ دفاع مقدس و تبریک هفته‌ وحدت، اظهار کرد: خوشحالیم که با خانواده‌ شهدا دیدار داشته باشیم و این برای همه‌ ما افتخاری بزرگ است.

وی تصریح کرد: امامین انقلاب در وصف شهدا سخنان گهرباری بیان داشتند که حضرت امام خمینی(ره) در وصف خانواده‌ی شهدا فرمودند: «خانواده‌ی چشم و چراغ این ملت هستند» و مقام معظم‌رهبری فرمودند: «شهدا ستارگان درخشان تاریخ امروز و فردای ما هستند»‌.

بهرام نیا با بیان اینکه اقدامات شهدا الهام بخش بود و در واقع شهدا راهنمای ما هستند، که هر زمانی ما راه اصلی را گم کردیم، راه را به من نشان می دهند، افزود: بیت‌الغزل مسئولان؛ شهدا و خانواده‌ شهدا است و شهدا با تاسی از ائمه‌ معصومین(ص) مسیر الهی را پیش گرفته و به جبهه‌ حق علیه باطل شتافتند و به فیض شهادت نائل شدند.

استاندار ایلام همچنین در دیدار با خانواده شهید پاکروان ابراز کرد: این خانه به تمثال شهید پاکروان و شهید فیضی مزین است و مادر این شهید سرشار از معنویت است.

وی تصریح کرد: باید حرف خانواده‌ شهدا را بشنویم، چرا که شهدا و خانواده‌ آنان بر گردن ما حق دارند و باید قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشیم.

استاندار ایلام کم‌ترین ادای دین به خانواده‌ شهدا را دیدار با آنان ذکر کرد و گفت: همه باید قدردان جانفشانی شهدا باشیم و برای خدمت‌رسانی به خانواده‌ آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

بهرام‌نیا با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رسانه‌ها و صدا و سیما در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: تکریم خانواده‌ شهدا وظیفه‌ همه است و باید در این راه ثابت قدم باشیم.

به گزارش ایرنا، شهید “حامد ایوانی” از شهدای مبارزه با داعش و از شهدای اطلاعات و عملیات بود که سال ۱۳۹۱ در عراق به شهادت رسید و مزار این شهید بزرگوار در نجف اشرف می‌باشد.

شهید “محمدعلی پاکروان” از شهدای فرمانده و شاخص نیروی انتظامی(فرمانده‌ی پاسگاه مرزی بهرام‌آباد مهران) بود که در تاریخ ۲۲/ ۰۷/ ۱۳۷۴ در حین درگیری با گروه منافقین کوردل، به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.