تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

در آستانه روز دامپزشکی؛ دیدار مسئولان دامپزشکی استان ایلام با نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام / ‏ تاکید بر همدلی و وحدت برای اهداف سازمانی

در آستانه روز دامپزشکی؛ دیدار مسئولان دامپزشکی استان ایلام با نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام / ‏ تاکید بر همدلی و وحدت برای اهداف سازمانی
نگاه اقتصاد -

 

دکتر یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام، حجت الاسلام بازیار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، مسئول حراست دامپزشکی استان با حجت الاسلام پیمایی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی ایلام،در این دیدار حجت الاسلام پیمایی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام از زحمات کارکنان دامپزشکی استان ایلام به خصوص در ایام اربعین تقدیر و تشکر کردند.

وی در این دیدار بر لزوم وحدت و همدلی و همکاری همه دستگاه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای رسیدن به اهداف سازمانی تاکید کردند.

حجت الاسلام بازیار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان نیز با تاکید بر اهتمام ویژه دامپزشکی استان ایلام برای اهداف سازمانی، افزود: خوشبختانه امسال موکب شهدای دامپزشکی کشور با خدمات رسانی خوب توانست بخشی از نیازهای مرز مهران را رفع کند.

وی گفت: دامپزشکی استان ایلام آماده همکاری با نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام برای رسیدن به اهداف سازمانی است.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.