تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

۱۱ مانور سطح یک در شرکت گاز استان ایلام برگزار شد

۱۱ مانور سطح یک در شرکت گاز استان ایلام برگزار شد
ایلام - رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام از برگزاری ۱۱ مانور سطح یک در زمینه‌های مختلف در ۶ ماهه اول سال‌جاری خبر داد.

 

 

“زهرا فرجی” روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این مانورها در زمینه زلزله، آتش سوزی ساختمان، ریزش خرابکارانه مرکاپتان در ایستگاه CGS، پارگی شبکه در حین عملیات جوشکاری و پارگی شبکه بر اثر بیل مکانیکی بوده است.

وی هدف از برگزاری این مانورها را ایجاد آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری عنوان کرد و افزود: برای آمادگی نیروهای خدمت‌رسان و آماده‌ بکار نگه‌داشتن تاُسیسات و زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب این مانورها برنامه ریزی شده است.

فرجی تصریح کرد: انجام اینگونه مانورها باعث ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه راه‌حل‌های مقابله با بحران، مهار آتش‌سوزی و مشارکت فعال واحدهای معین به منظور کاهش آسیب‌پذیری، حفظ زیرساخت‌های حیاتی، مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی طبیعی، ایجاد یکپارچگی در اجرا و ارزیابی مانور، یافتن نقاط ضعف و قوّت، تهدید و فرصت‌ها در مانور به منظور تعریف و انجام اقدامات اصلاحی پیشگیرانه می شود.

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه خدمات ‌رسانی مطلوب و اهمیّت صیانت از تأسیسات گازرسانی به منظور مقاوم ‌سازی شبکه‌ها و مقابله با بحران های طبیعی و غیرطبیعی در اولویت‌های کاری مسئولان این شرکت قرار گرفته است، تصریح کرد: واحد HSE با یک برنامه‌ ریزی جامع نسبت به برگزاری مانورهای مختلف آمادگی، تمرینی و عملیاتی در سطوح مختلف اقدام می کند.

وی هدف اصلی شرکت گاز استان را ارائه کار کیفی و خدمات مستمر و مداوم به مشترکین گاز طبیعی خواند و افزود: برگزاری این مانورها با هدف کاهش حوادث،حفظ شاخص‎های ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری و بدون اطلاع پیشین برگزار شده است.

در حال حاضر تمامی شهرهای استان ایلام از نعمت گاز بهره‌مند هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.