تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ شمسایی:

می‌خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم

می‌خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه بدهیم
تهران- سرمربی تیم فوتسال ایران، گفت: به همه تیم‌ها و حریفان خود احترام می‌گذاریم. به بیشکک آمدیم تا قوی و مقتدر باشیم و فرقی نمی‌کند که در بازی‌های پیش‌رو چه تیمی حریف ما باشد.

نشست خبری رقابت‌های مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا از گروه C این رقابت‌ها که قرار است از فردا به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار شود، امروز جمعه با حضور سرمربیان ۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

بر همین اساس، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در آغاز صحبت‌های خود، عنوان کرد: برای دومین بار است که همراه تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام ملت های آسیا به قرقیزستان می‌آیم. فکر می‌کنم این یک کار خوب از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیاست که به همه کشورهای عضو شانس میزبانی را می‌دهد. ما نیز از یک سال و نیم پیش برنامه خود را آغاز کرده‌ایم و تا جام جهانی آن را پیش خواهیم برد، ضمن اینکه خوشحالم که در این رقابت‌ها دوباره دوستانم را می‌بینم و دوباره در کنار هم هستیم و از بازی کردن در کنار هم لذت می‌بریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: به همه تیم‌ها و حریفان خود احترام می‌گذاریم. به بیشکک آمدیم تا قوی و مقتدر باشیم و فرقی نمی‌کند که در بازی‌های پیش‌رو چه تیمی حریف ما باشد. دوست داریم در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به بهترین شکل ممکن از عملکرد بازیکنان خود راضی باشیم.

شمسایی در واکنش به اینکه پیش از این تیم ملی در رقابت‌های کافا شرکت کرده بود، یادآور شد: آن تیم زیر ۲۳ سال ما بود که عنوان قهرمانی را بدست آورد که اتفاقاً دو سه نفر از آن تیم هم کنار ما هستند تا صاحب تجربه بشوند. آنها خوب می‌دانند که کسانی که لایق باشند، می‌توانند در تیم ملی بازی کنند.

وی افزود: رقابت‌های فوتسال امسال در آسیا رشد بسیار زیادی داشته که این موضوع هم به خاطر حضور مربیان بزرگ سطح دنیا هست که به آسیا آمده‌اند.

شمسایی در پایان یادآور شد: هر تیمی از آسیا در جام جهانی باشد ما خوشحال می‌شویم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.