تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴

برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان آبدانان

برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان آبدانان
نگاه اقتصاد - معارفه مهندس عباس نوری با حضور فرماندار محترم شهرستان آبدانان صورت پذیرفت.

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام؛ طی مراسمی در محل فرمانداری شهرستان آبدانان با حضور آقای رحمانی فرماندار محترم شهرستان و مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام، شهردار محترم آبدانان و همچنین فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و روسای ادارات دولتی، جناب آقای عباس نوری به عنوان رئیس اداره مخابرات شهرستان آبدانان معارفه گردید.

 

در ابتدای جلسه جناب آقای رحمانی فرماندار محترم شهرستان آبدانان ضمن خوش آمد گویی به اعضای حاضر در جلسه، میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و همچنین هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از زحمات جناب آقای جابری که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند تقدیر و تشکر نمود.

 

وی بیان کرد که مخابرات از اهمیت ویژه ای در برقراری ارتباطات برخوردار می باشد و گفت انتظارات ما از مجموعه مخابرات به عنوان یک شرکت پیشران در توسعه ارتباطات جهت ارائه خدمات، خیلی بالا است و امید است با حضور رئیس جدید مخابرات شاهد نقش آفرینی بیشتری در ارتباط دهی به مردم شریف و خونگرم مردم آبدانان باشیم.

 

در ادامه مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام ضمن تقدیر از حمایت و عنایت ویژه فرماندار محترم شهرستان و همکاری مجموعه ادارات، سازمانها و نهادها و نیروهای نظامی و انتظامی به مجموعه مخابرات، وضعیت کنونی مخابرات را تشریح نمودند.

 

ایشان تاکید نمودند مخابرات شهرستان آبدانان از شرایط ویژه ای برخوردار و نیازمند توجه بیشتر مجموعه مدیران استان و شهرستان می‌باشد.و با بیان اینکه جناب آقای مهندس عباس نوری از مدیران با تجربه مخابرات می‌باشد و با در نظر گرفتن سوابق خوب ایشان، امیدوار است که با حمایت ویژه مخابرات استان، تحولی در توسعه شبکه مخابراتی شهرستان آبدانان ایجاد گردد.

 

ایشان بیان کرد انشاءالله ظرف سال جاری و در آینده نزدیک، ساخت ساختمان جدید مخابرات شهر آبدانان شروع خواهد شد و برگردان مرکز مخابرات شهر آبدانان و نصب کافوهای نوری جدید در دستور کار مخابرات می‌باشد،

 

با انجام این مهم زمینه واگذاری سرویس‌های جدید باند پهن پایدار و با کیفیت شامل فیبر نوری خانگی FTTH و نیز VDSL (نسل پیشرفته ADSL) و سایر فناوری‌های نوین و روزآمد مخابراتی فراهم خواهد شد.

 

در پایان مهندس نوری رئیس اداره مخابرات شهرستان آبدانان با تشکر از مدیر مخابرات منطقه ایلام و اعتماد ایشان نسبت به خود، عنوان نمود امید است با حمایت‌های همه جانبه مجموعه مدیران مخابرات استان و همکاری مدیران شهرستان آبدانان بتواند خدمتگذار قابلی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

لازم ذکر است که آقای مهندس نوری پیش از این مسئولیت اداره مخابرات شهرستان دره شهر را بر عهده داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.