تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

دانش آموزان ایلامی با تئاتر سرو به سردار سلیمانی ابراز ارادت می کنند

دانش آموزان ایلامی با تئاتر سرو به سردار سلیمانی ابراز ارادت می کنند
ایلام - رییس حوزه هنری استان ایلام گفت: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نخستین جشنواره استانی تئاتر دانش آموزی با عنوان آیین سرو برگزار می شود.

 

محمدعلی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این جشنواره ویژە بزرگداشت مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت حوزە هنری، ادارە کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان ایلام برگزار می شود.

وی موضوع های این جشنواره را سبک زندگی، سادە زیستی، رشادت و مقاومت، دفاع از مظلومان جهان، مدیریت جهادی و مردم داری عنوان کرد و افزود: این جشنواره ویژه دانش آموزان ۲ مقطع تحصیلی متوسطە اول و دوم دخترانە و پسرانە است.

رییس حوزه هنری استان ایلام تاکید کرد: گروه های تئاتری دانش آموزی شهرستان ها در گام نخست این جشنواره آثار خود را بر اساس شیوه نامه به سازمان تبلیغات تحویل و بعد از جمع آوری برای داوری به حوزه هنری و آموزش و پرورش  ارسال می شود.

قاسمی اضافه کرد: گروه های شرکت کننده نمایش های خود را در مدارس اجرا که در نهایت سه گروه اصلی انتخاب و به عنوان برتر معرفی می شوند.

به گفته وی، اختتامیە این جشنوارە و اعلام برگزیدگان نیز دهه فجر همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.