تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

اولین واکنش نتانیاهو به شکست مفتضحانه در غزه/ در جنگی گسترده قرار گرفتیم

اولین واکنش نتانیاهو به شکست مفتضحانه در غزه/ در جنگی گسترده قرار گرفتیم
تهران- نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پی عملیات امروز مقاومت فلسطین شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده است، گفت : ما در جنگی گسترده قرار گرفتیم و نیاز به صبر داریم.

به گزارش روز شنبه ایرنا از رسانه‌های صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر این شکست است، گفت: در تلاش برای پاکسازی شهرک‌های اطراف غزه هستیم.

وی با هدف آرام کردن انتقاد صهیونیست‌ها از وی و غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی افزود: ما در جنگی گسترده قرار گرفتیم و نیاز به صبر داریم.

نتانیاهو همچنین ادامه داد: امنیت مرزها را برای بازداشتن دیگران از ارتکاب اشتباه ملحق شدن به این، جنگ تقویت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که نگران گسترش و تداوم جنگ است، جلوگیری از پیوستن دیگر گروه‌های مقاومت به حماس را هم یک اولویت اعلام کرد و افزود: اولویت اول جنگ، پاکسازی مناطق از مبارزانی است که از نوار غزه به شهرک های صهیونیست‌نشین نفوذ کرده اند.

وی، اولویت دوم را تحمیل هزینه سنگین به نیروهای مقاومت فلسطین، از جمله در غزه اعلام کرد.

این مقام صهیونیست که نگران پیوستن دیگر گروه های مقاومت در غزه، کرانه باختری و لبنان به جنگ است، تقویت دیگر مناطق، برای جلوگیری از پیوستن آنها به جنگ را اولویت سوم اعلام کرد.

نتانیاهو از شهروندان صهیونیست خواست آرامش خود را حفظ کنند تا پیروزی در جنگ حاصل شود.

پیشتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک واکنش دیرهنگام به عملیات گسترده نیروهای مقاومت در سرزمین های اشغالی اعلام کرد: اسرائیل وارد جنگ شده است و پیروز این جنگ خواهد بود.

وی طی بیانیه ای اعلام کرد: ما در جنگ هستیم و جنگ را خواهیم برد.

نتانیاهو در این بیانیه که پنج ساعت بعد از عملیات گسترده حماس علیه رژیم صهیونیستی منتشر شد، اعلام کرد: دشمن تاوان سنگینی خواهد پرداخت که پیش از این تجربه نکرده است.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج
هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که جنبش حماس ارتش رژیم صهیونیستی را زمینی، دریایی و هوایی غافلگیر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.