تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

گل‌محمدی: زحمات بازیکنان پرسپولیس باید دیده شود/ باهویی از آمادگی به دور است

گل‌محمدی: زحمات بازیکنان پرسپولیس باید دیده شود/ باهویی از آمادگی به دور است
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم زحمت می‌کشند و امیدوارم زحمات آنها دیده شود.

یحیی گل‌محمدی یکشنبه شب پس از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم آمدند تشویق و حمایت کردند. به جامعه هنری هم درگذشت آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی از هنرمندان کشورمان را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: با توجه به وضعیت جدول سه امتیاز مهم و با اهمیت بود. بازی سخت و خوبی بود. گل‌گهر روی ضد حملات به ویژه در نیمه نخست خطرناک بود اما به هر حال از کسب سه امتیاز خوشحالم. بازی با گل‌گهر از جمله مسابقات مسابقات سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه تاکید کرد: نسبت به قبل چمن ورزشگاه خیلی بهتر شده بود و از مسوولان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات تیمش گفت: مشکلاتی داریم امیدوارم حل شود. الان زیاد راجع به مسائل مالی حرف نمی‌زنیم اما دلیل نمی‌شود که مشکلات نادیده گرفته شود. بحث ما مالی نیست بلکه اهمیت دادن است و می‌خواهیم دیده شویم.

گل‌محمدی تاکید کرد: چقدر بازیکنانم زحمت کشیدند و خوب دویدند و تمام وجودشان را گذاشتند تا سه امتیاز را بگیرند. از همه آنها تشکر می‌کنم باید زحمات این بازیکنان جبران شود.

وی گفت: با توجه به اینکه قرار بود جام بعد از بازی بگیریم، دوست داشتیم همراه با سه امتیاز و خوشحالی باشد. اگر مساوی می‌شد هیچ لطفی نداشت.

گل‌محمدی در مورد اینکه سرانجام پای شهاب زاهدی به گلزنی باز شد، گفت: موقعیت‌های خوبی بدست آوردیم توپ‌های خوبی به او رسید و می‌توانست بیشتر از یک گل بزند. یک گل او با سه امتیاز همراه بود و امیدوارم روحیه بگیرد.

وی در مورد غیبت نبیل باهویی هم گفت: نبیل باهویی مقداری از شرایط تمرینات دور بود و امیدوارم در ادامه به تیم اضافه شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.