تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

استاندار ایلام: ساخت “خانه امید” برای بازنشستگان پیگیری می‌شود

استاندار ایلام: ساخت “خانه امید” برای بازنشستگان پیگیری می‌شود
ایلام -  استاندار ایلام با بیان اینکه بازنشستگان، جوانی خود را وقف خدمت به مردم کردند و باید با تلاش مشکلات آنان را برطرف کنیم، گفت: ساخت «خانه امید» برای بازنشستگان این استان پیگیری می‌شود.

 

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه در نشست با جمعی از بازنشستگان استان ایلام افزود: ایجاد این خانه از مطالبات اصلی بازنشستگان است که از طریق مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید از قانون تمکین و حق و حقوق بازنشستگان را با جدیت پیگیری کنیم، گفت: قانون‌گذار همه مسایل را پیش‌بینی کرده است و در برخی موارد هم خلاهایی وجود دارد که بتدریج برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش دولت رضایتمندی مردم است و اگر طرحی اجرایی نمی‌شود به‌دلیل محدودیت‌های مالی و دیگر مشکلات است.

استاندار ایلام در خصوص ایجاد پارک بانوان در ایلام تاکید کرد: زمینی به مساحت ۳۲ هکتار برای پارک بانوان مشخص شده است که جزو پروژه‌های سفر رییس جمهور است که بصورت جدی پیگیری می‌شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: لازمه ایجاد یک کشور مردم، سرزمین و داشتن امنیت است که در بین این سه مورد مردم نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و رضایتمندی مردم باید همواره مورد توجه دولت‌ها باشد.

در این نشست با پیگیری‌های استاندار ایلام مقرر شد پاداش یک ماه مناطق محروم بازنشستگان آموزش و پرورش استان ایلام پرداخت و بانک‌های استان وام‌های بازنشستگان را تنها با نامه کتبی کانون بازنشستگان استان پرداخت کند.

در این نشست همچنین تعدادی از بازنشستگان به نمایندگی‌ مسایل و مشکلات خود را با استاندار ایلام مطرح کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.