تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی “پیاز آباد” ایلام به زمین زده شد

کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی “پیاز آباد” ایلام به زمین زده شد
ایلام - کلنگ ساخت مدرسه مشارکتی ۶ کلاسه "پیاز آباد" هلیلان ایلام روز دوشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این منطقه به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه، اظهار کرد: این مدرسه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال احداث می شود که از این مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد علوی تامین شده است.

“جلال حمره” بیان کرد: زیربنای این مدرسه ۵۱۳ متر مربع و مساحت آن نیز ۲ هزار متر مربع است که در قالب ۶ کلاس درس در مقطع ابتدایی پذیرای دانش آموزان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون در مجموع عملیات احداث ۴۵ طرح آموزشی مشارکتی با اعتبار حدود یکهزار میلیارد ریال در استان آغاز شده است، افزود: از این تعداد شماری به بهره برداری و مابقی نیز در آینده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام یادآور شد: همزمان با سال تحصیلی جدید در مجموع ۶۱ کلاس درس در این استان با ۶ هزار و ۱۳۸ متر مربع زیربنا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در سطح مدارس استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

“پیازآباد” مرکز دهستان زردلان و روستایی از توابع بخش “جِزمان” شهرستان هلیلان در استان ایلام یکی از مناطق محروم کشور به شمار می رود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.