تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

معاون استاندار:

تسهیلات بازسازی ۸۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیده ایلام پرداخت شد

تسهیلات بازسازی ۸۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیده ایلام پرداخت شد
ایلام - معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تسهیلات بازسازی و نوسازی ۸۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل و زلزله این استان در دولت تدبیر و امید، پرداخت شده است.

 

احمد کرمی روز جمعه در آیین بهره برداری از هزار و ۷۰۰ واحد مسکن‌محرومان روستایی استان ایلام که با حضور نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: مجموع اعتبارات هزینه شده در دولت یازدهم و دوازدهم، هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض است.

احمد کرمی بیان کرد: تفاهم نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلام در مهرماه سال ۹۹ به امضای روسای سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری ایلام رسید.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام یادآور شد: در این طرح به هر خانه ارائه تسهیلات به صورت ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض برای افراد قابل پرداخت است.

وی ادامه داد: از سال ۸۴ تا کنون ۳۱ هزار واحد مسکونی روستایی ایلام مقاوم سازی شده است که از این تعداد ۱۴ هزار واحد مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم است.

به گزارش ایرنا، هزار و ۷۰۵ واحد مسکن محرومان ایلام امروز جمعه هشتم مردادماه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی روستایی محرومان در استان ایلام همزمان با بهره برداری از ۷۰ هزار واحد مسکن‌ محرومان در سراسر کشور با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.