تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

۲۰۳ مورد تماس مردمی از طریق سامانه سامد با استاندار ایلام انجام شده است

۲۰۳ مورد تماس مردمی از طریق سامانه سامد با استاندار ایلام انجام شده است
ایلام - استاندار ایلام امروز سه شنبه از ساعت ۱۴ به مدت یک ساعت از طریق سامانه سامد( سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت) به‌طور مستقیم پاسخگوی خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات مردم استان در حوزه‌های مختلف بود.

“حسن بهرام نیا” در حاشیه این ارتباط مردمی در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ششمین ارتباط مردمی از طریق سامانه سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در این ارتباط مردمی، امروز ۱۶ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواست های خود را مطرح کردند.

وی افزود: تا کنون ۲۰۳ مورد تماس تلفنی مردم استان از طریق سامانه سامانه سامد با استاندار انجام شده که در این ارتباط، دستورات لازم برای رفع مشکلات آنها به مدیران دستگاه های اجرایی، معاونین استاندار و مجموعه ستادی استانداری صادر شده است.

بهرام نیا یادآور شد: در مجموع آنچه که خواسته مردم در قالب این ارتباط تلفتی بود، عمدتا در خصوص تسهیلات برای اشتغال، دریافت وام جهت پیش پرداخت اجاره مسکن و امورات مربوط به شهر و روستا بوده است و در همین جلسه این مطالبات پاسخ داده شده و یا اگر نیاز به بررسی داشته، به مدیران مربوطه ارجاع داده شده است.

استاندار ایلام یادآور شد: در ارتباطات الکترونیکی که بین مردم و دولت برگزار شده است به تمامی افرادی که از این طریق تماس داشته اند، پاسخگویی و اقدامات لازم انجام شده و آنهایی که دریافت نشده یا نیاز بررسی بیشتری دارد به صورت موکد به مسئولان مربوطه ارجاع داده شده که جهت رفع مشکلات مردم اقدام فوری و جدی را داشته باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.