تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۷

مدیرعامل پتروشیمی ایلام خبر داد: اولین نمایشگاه «ایرانی‌سازان» در ایلام برگزار می‌شود

مدیرعامل پتروشیمی ایلام خبر داد: اولین نمایشگاه «ایرانی‌سازان» در ایلام برگزار می‌شود
نگاه اقتصاد

 

 

سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از برگزاری نمایشگاه «ایرانی‌سازان» با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در شهر ایلام خبر داد.

گرشاسبی با بیان اینکه این نمایشگاه در حوزه توانمندی‌‌های ساخت داخل ، تعمیر و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز سوم تا پنجم آبان‌ماه در ایلام برگزار می‌شود افزود:محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام واقع در «چغاسبز» میزبان تولیدکنندگان قطعات داخلی صنعت نفت کشور خواهد بود.

وی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ایرانی‌سازان در ایلام را ایجاد بستری برای حضور شرکت‌های ایرانی و معرفی توانائیها و فنآوری‌های جدید آنها در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد:کاهش هزینه‌های تولید ، معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های استان ایلام جهت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و نوآور ، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گرشاسبی با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد:۱۱ درصد گاز و ۶ درصد نفت کشور در ایلام تولید می‌شود و بنا به پیشنهاد استاندار محترم ، استان ایلام قابلیت تبدیل به پارس غربی را دارد.

وی معرفی دستاوردهای استان ایلام در‌حوزه‌های مذکور را از اولویت‌های دیگر این نمایشگاه برشمرد و از مدیران، شرکت‌ها‌ و دانشجویان استان برای حضور اثرگذار در این نمایشگاه دعوت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.