تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

محسن رضایی: نتانیاهو برای پایان بحران داخلی قصد ادامه جنگ دارد

محسن رضایی: نتانیاهو برای پایان بحران داخلی قصد ادامه جنگ دارد
تهران- دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا با بیان اینکه نتانیاهو برای پایان بحران داخلی قصد ادامه جنگ دارد،اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تاوان سنگینی خواهد داشت.

محسن رضایی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: جلاد غزه (نتانیاهو) با ادامه جنگ قصد پایان دادن به بحران چندماهه داخلی اسراییل را دارد.

وی افزود: اما ادامه جنایات در غزه تاوان سنگینی برای رژیم اشغالگر خواهد داشت و امنیت سراسر منطقه را تهدید می‌کند. رهبران آمریکا و اروپا منافع ملت های خود و امنیت منطقه را فدای منافع شخصی یک جلاد کرده اند.

به گزارش ایرنا، عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه قتل‌ عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.