تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

استان ایلام فرصت های زیادی برای رشد و توسعه دارد + گزارش تصویری

استان ایلام فرصت های زیادی برای رشد و توسعه دارد  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد

محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، صبح روز شنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲ و در نشست هم اندیشی با بانوان رسانه استان با محوریت نقش زنان در توسعه استان و مشارکت در انتخابات، در سخنانی ضمن اشاره به مظلومیت مردم غزه و مبارزه حق طلبانه این عزیزان برای همه مجاهدان راه حق و حقیقت آرزوی توفیق و پیروزی کرد و افزود: دشمن ایران اسلامی همواره در صدد کم اهمیت جلوه دادن مشارکت مردم برای حضور گسترده در انتخابات پیش رو دانست.

حسنی؛ اضافه کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، زمینه ساز توسعه و اعتلای هر چه بیشتر کشور و استان خواهد شد، مطالبات و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دغدغه مند که همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند، باید همیشه در اولویت باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: ارتباط پیوسته بین مسئولان و مردم و پاسخگویی به نیازهای آنها، نقش مهمی در مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات پرشور دارد و در زمان باقیمانده تا زمان حضور در انتخابات، باید زمینه مشارکت پرشور آحاد مردم در این انتخابات فراهم شود.

ایشان با اشاره به عدم تبیین درست موضوعات روز در جامعه، افزود: تبیین موضوعات برای افکار عمومی باید با مشورت صاحب نظران از جمله اصحاب رسانه صورت گیرد و عدم تبیین نادرست، همواره باعث بروز مشکلاتی در سطح جامعه می شود، در حالیکه مسائل باید بر اساس نیازهای روز جامعه و خواسته های مردم بررسی و پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در جامعه نباید برای آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی قبح شکنی صورت گیرد و نباید اجازه داد ناهنجاری ها تبدیل به موضوعات عادی شود، چرا که عادی انگاری ناهنجاری ها باعث ازدیاد تدریجی آنها و در نتیجه رشد اضطراب و استرس در بین جامعه می شود.

این مسئول خاطر نشان ساخت: جامعه به نقد منصفانه همراه با راهکار نیاز دارد و رسانه ها در این خصوص نقش بیشتر و پررنگ تری دارند و نیز استان ایلام فرصت های زیادی برای رشد و توسعه دارد، پیشرفت و اعتلای استان و ارزش های کشور خواسته همگانی است.

حسنی؛ بیان کرد: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند، بنابراین ۳۲ هکتار زمین برای ایجاد پارک ویژه بانوان در نظر گرفته شده که در دور دوم سفر اعتبارات احداث آن تخصیص می یابد، نیازها و مطالبات زنان استان احصا شده است و از دیگر خواسته های بانوان ایجاد سالن های ورزشی خاص آنهاست که ان شاءالله محقق شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛ در پایان زحمات خبرنگاران را در پوشش اخبار اربعین ارج نهاد و افزود: ایجاد یک اقامتگاه ویژه خبرنگاران در دو بخش آقایان و خانم ها در پایانه مرزی مهران برای سال های آینده در دستور کار است.

در ادامه این نشست خبری فرشید زرگوش؛ دبیر ستاد انتخابات استان ایلام، مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز توسعه و اعتلای کشور دانست و افزود: پیش ثبت نام متقاضیان انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی۳۰۰ درصد رشد داشته است و ثبت نام بانوان استان در مرحله پیش ثبت نام هشت درصد عنوان کرد.

زرگوش اضافه کرد: افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده اند، در مرحله ثبت نام مکلف به درج یک شماره حساب در سامانه مربوطه هستند و دستگاه های نظارتی از طریق این شماره حساب که متعلق به تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی داوطلبان است، بر دخل و خرج آنها نظارت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: همه ما باید این گفته مقام معظم رهبری رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت چهار مؤلفه مهم انتخابات است و مشارکت همه اقشار و گروه های مردم فارغ از هر گرایش سیاسی و فکری پایه انقلاب را مستحکم تر می کند را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام در پایان تأکید کرد: مرحله پیش ثبت نام قبل از ثبت نام اصلی را از تغییرات مهم فرایند انتخابات در این دوره است و نیز نظارت بر شفافیت مالی کاندیداها و تبلیغات انتخاباتی آنها تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.