تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

در تماس تلفنی دبیر کل حزب الله لبنان؛

ولایتی: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا است

ولایتی: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا است
تهران- مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد:

 آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می‌گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می‌آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ‌های صلیبی است.

علی اکبر ولایتی در تماس تلفنی با شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: امیدواریم که حزب الله لبنان به ریاست سید حسن نصرالله که فردی مومن، مقتدر، شجاع و مدبر هستند همیشه در مبارزه با دشمنان موفق باشند همانطور که تاکنون چنین بوده است.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به تحولات غزه و جنایاتی که اسرائیل و حامیان آن مانند آمریکا بر علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجام می‌دهند تاکید کرد: آنچه که امروز در فلسطین رخ می‌دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می‌آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ‌های صلیبی است و همه این جنایت‌ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.

ولایتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران به حزب الله و مقاومت اسلامی افتخار می‌کنند و شما و دوستان مبارز شما در مرکز این مبارزات، مهم و تعیین کننده هستید و با رهبری دبیر کل حزب الله کار را به خوبی مدیریت کرده اید.

وی گفت: ما مطمئن هستیم که مردم فلسطین و غزه در این مبارزه حساس و نفس گیر پیروز خواهند شد و کسانی مانند هنیه و نخاله و دیگر مجاهدان که با شجاعت مبارزه می کنند پیروز خواهند بود.

مشاور مقام معظم رهبری افزود: بی تردید آمریکایی‌ها این وضعیت را در فلسطین به این درجه رسانده اند و رژیم صهیونیستی با این قساوت یک بیمارستان را بمباران می کند و هزاران نفر را به خاک و خون می کشد.

معاون دبیر کل حزب الله هم ضمن ابراز خرسندی از این حمایت ها و از موضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در پشتیبانی از محور مقاومت تشکر کرد.

شیخ نعیم قاسم افزود: مطمئن باشید در این میدان ما بخش تجزیه ناپذیری از محور مقاومت هستیم و علیرغم اینکه فشارها زیاد است ولی ما به مبارزه تا نابودی دشمنان ادامه می‌دهیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.